x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Renault - Proiect de fidelizare pentru Laguna

Renault - Proiect de fidelizare pentru Laguna

23 Sep 2004   •   00:00

Renault Nissan Romania a decis sa demareze un program de fidelizare pentru posesorii modelului Laguna, masina care s-a vandut in 311 exemplare in primele opt luni ale anului.

CATALIN FAINISI

Astfel, incepand cu 20 septembrie, clientii Renault care au optat sau vor opta pentru aceasta masina vor beneficia de facilitatile oferite de cardul de fidelitate "Laguna 5 stele".

GARANTIE. Din dorinta de a atrage cat mai multi clienti pe acest segment, Renault Nissan Romania propune, prin intermediul acestui card, o prelungire a perioadei de garantie, autovehicul de inlocuire pe perioada service-ului (in baza conditiilor stipulate in contractul de garantie extinsa) si asistenta gratuita nonstop.

DORINTA. "Prezentam publicului un program-pilot, bazat pe concluziile noastre in ceea ce priveste asteptarile clientului. Pe masura ce programul avanseaza si in functie de rezultatele si gradul de multumire a clientilor, avem intentia de a extinde acest gen de servicii si la alte modele din gama Renault", a declarat Nicolas Ianculescu, director general Renault Nissan Romania. Pretul de pornire al modelului Laguna, in versiunea de baza, Authentique, este de 14.319 euro, fara taxe.

×
Subiecte în articol: auto