x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Subaru Outback, crossover total

Subaru Outback, crossover total

de Dragos Stoica    |    29 Noi 2009   •   00:00
Subaru Outback, crossover total

Încă de la vechea generaţie, Subaru Outback s-a impus ca un crossover foarte bine gândit. Spaţiul enorm de la interior, confortul sporit, garda suficient de înaltă la sol şi tracţiunea integrală sunt şi acum atributele noului model, testat în urmă cu două săptămâni prin împrejurimile Bucureştiului.



Ca design, noul Outback impresionează. Este frumos, aşa cum îi stă bine unui prinţ moştenitor al unei tradiţii de excepţie pe acest segment, dar principalele sale argumente nu ţin neapărat de aspect. Fără doar şi poate, este unul dintre cele mai adevărate crossovere, putând oferi atât siguranţa şi senzaţiile trăite pe şosea la bordul unui Sedan, cât şi impresii din zone mai puţin accesibile. Gena de SUV, materializată sub forma şasiului rigid şi a suspensiilor independente (multilink pe spate), te ajută să răzbaţi cu succes, iar garda la sol de 20 de centimetri este decentă şi pentru un drum forestier nu tocmai bine întreţinut. La drum lung, Outback se comportă ireproşabil. Maşina este superstabilă şi nu are ruliu, virajele putând fi abordate destul de sportiv. Motorizarea Boxer Diesel este aceeaşi cu cea de pe generaţia precedentă, de pe Impreza şi de pe Legacy: 2,0 litri, de 150 CP. Cuplul de 350 Nm este disponibil între 1.800-2.400 rpm, iar asta ajută maşina mai ales în depăşiri. Ca performanţe, Outback are nevoie de 9,7 secunde pentru a atinge 100 km/h, dar să nu uităm totuşi că vorbim despre un break imens. Ca să aveţi o idee mai elocventă, e suficient de spus că portbagajul are o capacitate standard de 526 de litri, care poate ajunge la incredibila cifră de 1.726 de litri, în cazul rabatării scaunelor din spate!

Preţuri mari
Condusă de o persoană care măsoară 1,95 m, maşina i-a primit fără probleme pe alţi trei pasageri pe bancheta din spate, care au stat excelent, fără ca măcar să atingă scaunele din faţă. Totodată, caracterul de familie este sugerat prin multitudinea de spaţii de depozitare. Singura problemă ar fi preţul, cam piperat pentru buzunarul românului. Outback costă între 33.200 de euro (TVA inclusă) pentru versiunea 2.5i Motion, dar poate ajunge până la 50.000 de euro pentru 3.6R, versiunea De Lux Emotion!

×
Subiecte în articol: auto