x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Un avion pe codul lui de luptă BMW 650i

Un avion pe codul lui de luptă BMW 650i

de Sebastian S. Eduard    |    18 Aug 2011   •   21:00
Un avion pe codul lui de luptă BMW 650i

'Este de fite'. 'Ce-mi trebuie mie asa ceva?' 'In Romania daca ai decapotabila esti considerat gay.' Pe bune? Daca ai astfel de opinii este clar ca nu 'te-ai dat' intr-un CC nici macar pana la coltul blocului...
Sa lamurim lucrurile...
Nu este de fite, este de superfite. Costa undeva peste 100.000 de euro (in functie de optiuni). De fite era daca scoteai din buzunar 20 si ceva de mii si iti luai un 207CC, dupa care la iarna iti cumparai cauciucuri second.

SUPERSTITIE. Seria 6 nu este de superfite. Poate fi achizitionat dintr-un capriciu. E ca atunci cand la 60 de ani ti se aprind calcaiele dupa o juna care a facut recent 20. Bagi mana in buzunar (pentru ca iti permiti) si e a ta. No comment please!
Noi am testat avionul pe codul lui de lupta BMW 650i. Absolut nimic de reprosat. Interesant este ca descoperi ca 'ei' s-au gandit la toate. Ba, mai mult, s-au gandit si la ce nu te-ai gandit tu inca, ti-o sugereaza si te face sa exclami: 'Ce idee buna!'. Este inutil sa discuti despre dotari. Cum la fel de inutil este, de exemplu, sa discuti despre consum (iti aduci vag aminte ca in aviatie se practica alimentarea din timpul zborului si continui, multumit). Este util sa te gandesti ca altii si-o permit, pentru ca, cine stie...

News
Frankfurt cu Chevrolet Miray Si Colorado Rally. Chevrolet vine la Frankfurt cu doua modele interesante: Miray si Colorado Rally. In timp ce puternicul prototip Colorado Rally prefigureaza generatia urmatoare de camionete de dimensiuni medii, mo­delul cu aspect futurist, Chevrolet Miray, imbina exteriorul inspirat de un avion de lupta cu o tehnologie avansata de propulsie hibrida.
Fiind prezentat in premiera la Salonul Auto de la Seoul care a avut loc in luna martie, anul acesta, prototipul Chevrolet Miray aduce o noua interpretare elementelor tipice de design ale marcii Chevrolet, dar in acelasi timp aduce un tribut mostenirii lasate de autovehiculele sport Chevrolet.

Cu dimensiuni mici si decapotabil, la fel ca modelul Monza SS din anul 1963, prototipul Miray are un fuzelaj aerodinamic ce aminteste de avioanele de lupta moderne. Grila radiatorului dubla este flancata de farurile cu tehnologie LED, cu noile lampi diurne specifice marcii Chevrolet. Aripile fata si spate evoca modelul Chevrolet Corvette din trecut si exprima spiritul sportiv al prototipului. Modelul Miray este propulsat de doua motoare electrice montate frontal, alimentate cu o baterie de 15 kW, pentru o accelerare rapida si zero emisii de gaze in traficul urban.

Noi am testat
Motorizare: 4,4 L/407 CP
Cutie automata: 250 km/h
Viteza maxima: 0-100 km/h: 5,0 s
Consum: 7,9/10,7/15,5

News
Frankfurt cu Chevrolet Miray Si Colorado Rally. Chevrolet vine la Frankfurt cu doua modele interesante: Miray si Colorado Rally. In timp ce puternicul prototip Colorado Rally prefigureaza generatia urmatoare de camionete de dimensiuni medii, mo­delul cu aspect futurist, Chevrolet Miray, imbina exteriorul inspirat de un avion de lupta cu o tehnologie avansata de propulsie hibrida.
Fiind prezentat in premiera la Salonul Auto de la Seoul care a avut loc in luna martie, anul acesta, prototipul Chevrolet Miray aduce o noua interpretare elementelor tipice de design ale marcii Chevrolet, dar in acelasi timp aduce un tribut mostenirii lasate de autovehiculele sport Chevrolet.

Cu dimensiuni mici si decapotabil, la fel ca modelul Monza SS din anul 1963, prototipul Miray are un fuzelaj aerodinamic ce aminteste de avioanele de lupta moderne. Grila radiatorului dubla este flancata de farurile cu tehnologie LED, cu noile lampi diurne specifice marcii Chevrolet. Aripile fata si spate evoca modelul Chevrolet Corvette din trecut si exprima spiritul sportiv al prototipului. Modelul Miray este propulsat de doua motoare electrice montate frontal, alimentate cu o baterie de 15 kW, pentru o accelerare rapida si zero emisii de gaze in traficul urban.

×
Subiecte în articol: auto&moto