x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Suplimente Jurnalul Old Alegeri simple intr-un spot pentru telefonie

Alegeri simple intr-un spot pentru telefonie

04 Mai 2004   •   00:00

I-MEDIA

Colectia romaneasca de reclame pentru serviciile de telefonie mobila s-a imbogatit cu o noua creatie pentru Orange a celor de la Tempo Advertising.
ANA MARIA LUCA

Noua campanie de comunicare este compusa dintr-un spot de televiziune generic de 45 de secunde, numit 〞Choose" (Alege) si din 2 spoturi de 15-20 de secunde. Campania contine si machete de presa, outdoor si materiale pentru punctele de vanzare. Valoarea investitiei in noua campanie de promovare nu a fost facuta publica.

cONTINUARE

Spotul nou a fost conceput sa vina in continuarea campaniei din 2003, care avut in centru spotul 〞Hello". Reclama din 2004 a pastrat, din aceasta cauza, muzica si o parte din personaje. Melodia spotului este 〞Island in the sun", interpretata de Weezer. Spotul a fost realizat in colaborare cu Castel Film si poarta semnatura regizorului israelian Eli Sverdlow.

Spotul se refera la alegerile simple pe care le face fiecare om zi de zi. 〞Nu am intentionat sa vorbim de dileme existentiale, ci de alegeri simple pe care adesea le facem aproape fara sa ne gandim. Abordarea a fost una calda si prietenoasa, care sa intareasca sentimentul de familiaritate cu situatiile prezentate", spune Silviu Culea, Director de Creatie al agentiei Tempo Advertising.
×