I-MEDIA
Colectia romaneasca de reclame pentru serviciile de telefonie mobila s-a imbogatit cu o noua creatie pentru Orange a celor de la Tempo Advertising.
ANA MARIA LUCA
Noua campanie de comunicare este compusa dintr-un spot de televiziune generic de 45 de secunde, numit ăâ¬Å¾Choose" (Alege) si din 2 spoturi de 15-20 de secunde. Campania contine si machete de presa, outdoor si materiale pentru punctele de vanzare. Valoarea investitiei in noua campanie de promovare nu a fost facuta publica.
cONTINUARE
Spotul nou a fost conceput sa vina in continuarea campaniei din 2003, care avut in centru spotul ăâ¬Å¾Hello". Reclama din 2004 a pastrat, din aceasta cauza, muzica si o parte din personaje. Melodia spotului este ăâ¬Å¾Island in the sun", interpretata de Weezer. Spotul a fost realizat in colaborare cu Castel Film si poarta semnatura regizorului israelian Eli Sverdlow.
Spotul se refera la alegerile simple pe care le face fiecare om zi de zi. ăâ¬Å¾Nu am intentionat sa vorbim de dileme existentiale, ci de alegeri simple pe care adesea le facem aproape fara sa ne gandim. Abordarea a fost una calda si prietenoasa, care sa intareasca sentimentul de familiaritate cu situatiile prezentate", spune Silviu Culea, Director de Creatie al agentiei Tempo Advertising.