x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Suplimente Jurnalul Old Brandient sau despre valoarea fara ostentatie

Brandient sau despre valoarea fara ostentatie

11 Mai 2004   •   00:00

I-MEDIA
Site-ul www.brandient.com s-a lansat in prima saptamana a lunii mai, reprezentand o noua declinare a pledoariei pentru valoare sustinuta de Brandient, pionier in domeniul consultantei de marca autohtone.
TANIA COHN
Consecventi sloganului 〞Signs of value", cel care ilustreaza pozitionarea companiei, brandientii au facut publica aceasta carte de vizita virtuala la un an si jumatate de la aparitia companiei, adica atunci cand au avut lucruri consistente de spus despre portofoliu, echipa si proiecte (o noua serie de seminarii pe teme relationate constructiei de marca si programate in a doua jumatate a lunii mai).

Pe principiul 〞da-le clientilor ceea ce vor, dar niciodata ceea ce asteapta", www.brandient.com, desi (sau poate tocmai de aceea) produsul unor designeri cu pedigree (kit.blog), nu este un site care sa-ti ia ochii si nu este un site pentru eclipsarea competitiei. El dezamageste amatorul de spectaculos intru virtual, reconfortandu-l insa pe potentialul client roman, printr-un vizual simplu, o arhitectura a paginii bine gandita si o admirabila transparenta la capitolul cazuistica.

Datorita fonturilor deloc rutinate, a discretelor, dar constantelor semne identitare, site-ul de corporatie a Brandient iti da senzatia ca esti pe maini sigure, intr-un climat deloc strain. De remarcat aerul protector al acoladelor orizontale ori ghinda - logo si familia de simboluri asociate acestora, de care copilaria, respectiv memoriile noastre nu sunt straine.

Intr-o lume in care competitia, presiunea economica, dar mai ales natura noastra balcanica imping la exces, in declinarile lui vizuale ori (mai ales) verbale, Brandient comunica cu doua octave mai jos in termeni de tonalitate, nu si de consistenta. La drept vorbind, navigarea pe site creeaza un contrast absolut fermecator intre un portofoliu invidiat, competente profesionale care ar avea oricand dreptul sa cocheteze cu aroganta si vizualul cuminte, cald, aproape clasic, care lasa senzatia ca vechimea companiei e totuna cu a pietei de comunicare.

www.brandient.com vorbeste implicit despre emotie si carisma, adica ceea ce ramane pe palatul si varful limbii mintii consumatorului, dupa ce a avut experienta degustarii brandului.

×