I-MEDIA
Site-ul www.brandient.com s-a lansat in prima saptamana a lunii mai, reprezentand o noua declinare a pledoariei pentru valoare sustinuta de Brandient, pionier in domeniul consultantei de marca autohtone.
TANIA COHN
Consecventi sloganului ăâ¬Å¾Signs of value", cel care ilustreaza pozitionarea companiei, brandientii au facut publica aceasta carte de vizita virtuala la un an si jumatate de la aparitia companiei, adica atunci cand au avut lucruri consistente de spus despre portofoliu, echipa si proiecte (o noua serie de seminarii pe teme relationate constructiei de marca si programate in a doua jumatate a lunii mai).
Pe principiul ăâ¬Å¾da-le clientilor ceea ce vor, dar niciodata ceea ce asteapta", www.brandient.com, desi (sau poate tocmai de aceea) produsul unor designeri cu pedigree (kit.blog), nu este un site care sa-ti ia ochii si nu este un site pentru eclipsarea competitiei. El dezamageste amatorul de spectaculos intru virtual, reconfortandu-l insa pe potentialul client roman, printr-un vizual simplu, o arhitectura a paginii bine gandita si o admirabila transparenta la capitolul cazuistica.