x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Suplimente Jurnalul Old Castigatorii Premiilor EFFIE

Castigatorii Premiilor EFFIE

06 Apr 2004   •   00:00

Prima editie romaneasca a Premiilor EFFIE a anuntat saptamana trecuta campaniile castigatoare. Festivalul s-a incheiat cu trei premii pentru Graffiti, cate doua pentru Leo Burnett, McCann Erickson, Lowe & Partners, Saatchi & Saatchi si cate unul pentru Grey, NextCAP, Headvertising si Gavrila & Asociatii. Din cele 40 de campanii incrise in concurs au fost premiate 16.

Marele premiu a mers la agentia McCann Erikson pentru campania 〞Fanta Shokata". Agentia a mai primit aurul si la 〞Media&divertisment", pentru 〞Numai sase-s norocoase", realizata pentru Loteria Romana.

Graffiti BBDO a fost pe primul loc la campanii pentru 〞produse de larg consum non-alimentare" cu lansarea Dacia Solenza. Aceeasi agentie a mai luat si locul al treilea la alte doua categorii: Campania 〞Un tip obisnuit", realizata pentru Tuborg, si 〞Johnny twist".

Leo Burnett a plecat acasa cu argint si bronz, pentru 〞Extra energy", comandata de Quadrant Amroq Beverages, si 〞Tide - sosete si gulere", pentru Procter&Gamble.

〞Lansarea Rexona mini-stick" a adus bronzul la Lowe&Partners, iar 〞Raiffeisen bank - Incredere", argintul.

Cei de la Saatchi&Saatchi au fost premiati cu argint pentru 〞Primola-Farsele" si bronz la categoria 〞Social" pentru 〞Casa de copii nu e acasa".

Grey Worldwide a primit un EFFIE de argint pentru 〞Golden Brau - proba de inele", iar Headvertising pentru 〞Gazeta Sporturilor - cea mai buna echipa din Romania". NextCAP a cucerit un EFFIE de aur la 〞Bauturi alcoolice" cu 〞Unirea - Unde-s multi puterea creste". Singurul premiu pentru categoria 〞Altele" a mers la Gavrila&Asociatii pentru 〞Zapp - Gil Dobrica".

×