Prima editie romaneasca a Premiilor EFFIE a anuntat saptamana trecuta campaniile castigatoare. Festivalul s-a incheiat cu trei premii pentru Graffiti, cate doua pentru Leo Burnett, McCann Erickson, Lowe & Partners, Saatchi & Saatchi si cate unul pentru Grey, NextCAP, Headvertising si Gavrila & Asociatii. Din cele 40 de campanii incrise in concurs au fost premiate 16.
Marele premiu a mers la agentia McCann Erikson pentru campania ăâ¬Å¾Fanta Shokata". Agentia a mai primit aurul si la ăâ¬Å¾Media&divertisment", pentru ăâ¬Å¾Numai sase-s norocoase", realizata pentru Loteria Romana.Graffiti BBDO a fost pe primul loc la campanii pentru ăâ¬Å¾produse de larg consum non-alimentare" cu lansarea Dacia Solenza. Aceeasi agentie a mai luat si locul al treilea la alte doua categorii: Campania ăâ¬Å¾Un tip obisnuit", realizata pentru Tuborg, si ăâ¬Å¾Johnny twist".
Leo Burnett a plecat acasa cu argint si bronz, pentru ăâ¬Å¾Extra energy", comandata de Quadrant Amroq Beverages, si ăâ¬Å¾Tide - sosete si gulere", pentru Procter&Gamble.
ăâ¬Å¾Lansarea Rexona mini-stick" a adus bronzul la Lowe&Partners, iar ăâ¬Å¾Raiffeisen bank - Incredere", argintul.
Cei de la Saatchi&Saatchi au fost premiati cu argint pentru ăâ¬Å¾Primola-Farsele" si bronz la categoria ăâ¬Å¾Social" pentru ăâ¬Å¾Casa de copii nu e acasa".
Grey Worldwide a primit un EFFIE de argint pentru ăâ¬Å¾Golden Brau - proba de inele", iar Headvertising pentru ăâ¬Å¾Gazeta Sporturilor - cea mai buna echipa din Romania". NextCAP a cucerit un EFFIE de aur la ăâ¬Å¾Bauturi alcoolice" cu ăâ¬Å¾Unirea - Unde-s multi puterea creste". Singurul premiu pentru categoria ăâ¬Å¾Altele" a mers la Gavrila&Asociatii pentru ăâ¬Å¾Zapp - Gil Dobrica".