I-media
,/p>Kandia a lansat ciocolata racoritoare - Kandia ICE. ăâ¬Å¾Fierbinte si in acelasi timp racoroasa, Kandia Ice ne rasfata cu ciocolata alba, crema savuroasa de fructe si un surprizator cooling effect.
Un paradox pe care numai femeile il pot intelege!", considera Ioana Moga, directorul de marketing al companiei Excelent, producatorul noii ciocolate. Agentia McCann Erickson care a realizat campania de promovare a evenimentului va desfasura o campanie de comunicare pe parcursul lunilor iunie si iulie. A fost pastrata aceeasi linie indrazneata promovata de Kandia, caracterizata prin voluptate si lipsa inhibitiilor. ăâ¬Å¾Este o campanie la fel de inovatoare ca si produsul lansat. Conceptul creativ al campaniei se bazeaza pe imaginea fructelor prinse intr-un cub de gheata, dezvaluind principalul beneficiu al produsului: efectul foarte racoritor, atat de cautat in verile toride. Semnul distinctiv al gamei Kandia ICE este panglica albastra care trimite inca o data la elementul de racoare", comenteaza Ioana Moga.