x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Suplimente Jurnalul Old Ciocolata racoritoare

Ciocolata racoritoare

18 Mai 2004   •   00:00

I-media

,/p>Kandia a lansat ciocolata racoritoare - Kandia ICE. 〞Fierbinte si in acelasi timp racoroasa, Kandia Ice ne rasfata cu ciocolata alba, crema savuroasa de fructe si un surprizator cooling effect.

Un paradox pe care numai femeile il pot intelege!", considera Ioana Moga, directorul de marketing al companiei Excelent, producatorul noii ciocolate. Agentia McCann Erickson care a realizat campania de promovare a evenimentului va desfasura o campanie de comunicare pe parcursul lunilor iunie si iulie. A fost pastrata aceeasi linie indrazneata promovata de Kandia, caracterizata prin voluptate si lipsa inhibitiilor. 〞Este o campanie la fel de inovatoare ca si produsul lansat. Conceptul creativ al campaniei se bazeaza pe imaginea fructelor prinse intr-un cub de gheata, dezvaluind principalul beneficiu al produsului: efectul foarte racoritor, atat de cautat in verile toride. Semnul distinctiv al gamei Kandia ICE este panglica albastra care trimite inca o data la elementul de racoare", comenteaza Ioana Moga.

CIOCOLATA PENTRU FEMEI. Spotul TV de 15 secunde are in centru cea mai mare tentatie a acestei veri: oricat de fierbinte ar fi aerul care ne inconjoara, ciocolata Kandia ICE da senzatia de racoare si iti trezeste simturile.

Campania print se va desfasura in principalele publicatii care se adreseaza femeilor, avand in vedere targetul conceptual al produsului: femeile care se abandoneaza tentatiei de a experimenta placeri, gusturi si arome noi. Echipa McCann implicata in realizarea campaniei este formata din: Beatrice Danis - Account Manager, Janos Kurko -Art Director, Maria Manolescu - Copywriter. Animatia a fost asigurata de Studiourile Castel Film.

×