MASS_MEDIA
In scurt timp, pe piata tv. din tara noastra isi va face aparitia un nou produs: formate de emisiuni create in strainatate, adaptate cerintelor publicului roman, lucrate integral, cu personal autohton.
RADU POPA
Duilio Simonelli este reprezentantul firmei italiene ăâ¬Å¾Orizonti Entertainment", din Roma, care intentioneaza sa demareze un ambitios proiect de televiziune in Romania. Pana in prezent, firma sa a avut colaborari cu posturi italiene RAI 1, RAI 2, Rete 4, Canale 5, cu Casa de Productie ăâ¬Å¾Endemol", autoarea conceptului ăâ¬Å¾Big Brother" si a dezvoltat cu succes un program propriu in Grecia. Reprezentantii firmei italiene au intreprins, timp de 7-8 luni, un studiu de marketing in Romania, constatand necesitatea pietei autohtone de a importa mai mult programe europene, decat americane.
PROPUNERI. Emisiunile italiene de divertisment sunt printre cele mai bune din Europa, iar propunerile pentru piata romaneasca vor viza atat proiecte de sitcomuri cat si de ăâ¬Å¾light entertainment" (varietati). Nu vor lipsi nici emisiunile tip ăâ¬Å¾reality-show", ăâ¬Å¾talk-show". ăâ¬Å¾Important este tipul de emisiune pe care o accepta ăâ¬Å¾clientul", adica telespectatorul din Romania.", spune Duilio Simonelli.
Citește pe Antena3.ro
Afacere rentabila
Firma italiana a luat deja ăâ¬Å¾la scolit", in Italia, mai multi membrii ai staff-ului romanesc. Peste o saptamana, italienii se vor intoarce in Romania cu primul format de emisiune, pe care il vor vinde in cadrul unei licitatii. Afacerea este una buna pentru ca de aici ies bani buni. In plus, realizarea unei emisiuni de divertisment in Romania costa de cinci ori mai putin decat in Occident. Italienii cred ca televiziunile romanesti pot incerca sa puna in valoare un element la care cele din Vest au ramas deficitare: creativitatea.