I-media
Studentii ajunsi in finala Olimpiadelor Comunicarii, la cele cinci probe de concurs, au trecut de la agonie la extaz in numai cateva ore.
COSTIN ANGHEL
Premiile probelor au fost decernate de cate un reprezentant de marca din domeniu. Au premiat Jonathan Scheele, seful Delegatiei Comisiei Europene in Romania, ziaristul Sorin-Rosca Stanescu, Cristian Parvulescu, presedinte Asociatia ProDemocratia, Liviu Lambrino, Merlin Adveritising, Serviciul Roman de Informatii (SRI).
PREMIANTI. La proba de Comunicare Institutionala, coronita de locul I a revenit
echipei ELSA Team. Premiul a fost castigat pe baza temei ăâ¬Å¾Cum folosim mass-media ca multiplicator de informatie europeana pentru a explica ce se negociaza cu Uniunea Europeana". Clientul a fost Ministerul Integrarii Europene. Locul II a revenit echipei Brown Foxes, client Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei. Ultimul loc pe podiumul grupei a revenit echipei All@. Clientul echipei a fost SRI.
MEDIA. Proba de Relatii Publice a avut si ea castigatorii ei. Pe locul I s-a clasat echipa Prime PR. Tema echipei a fost ăâ¬Å¾Realizarea unei campanii BTL de promovare a noii identitati Radio 21". Locul II Pre_Event. Clientul echipei a fost ziarul Ziua.
Pe ultimul loc s-a clasat echipa Fast Forward. Client Academia Catavencu. A cincea proba, cea de Advertising a fost cea mai asteptata de concurenti. Coronita probei a fost luata de Coffe Break. Clientul echipei a fost Televiziunea Romana. Tema echipei a fost ăâ¬Å¾Diagnosticarea ( analiza Swot) situatiei in care se afla in momentul de fata institutia si realizarea unui plan de comunicare interna". Locul II a fost adjudecat de Deadvertising. Client British Council.
Ultimul loc III al competitiei a revenit echipei Evoke. Client Quadrant Amroq Beverages. Competitia s-a incheiat cu ăâ¬Å¾juraminte fierbinti de revenire" ale participantilor, invinsilor si cu invitatiile castigatorilor la distractie.