In urma dezastrului provocat de tsunami, din ce in ce mai multi oameni isi fac asigurari de calatorie cand pleaca in voiaj peste ocean.
Potrivit statisticilor companiei noastre, inainte de tragedia provocata de tsunami doar10% dintre turisti doreau sa cumpere asigurari de urgenta, a afirmat Li Dangsheng, director de maketing al Comfort Travel Service din Shenzhen, China, citat de presa straina. El spune ca in ultima saptamana numarul acestora a crescut cu peste 10%. Potrivit legii, toate agentiile de turism care ofera calatorii peste mare sau ocean trebuie sa ofere asigurari prin care sa garanteze siguranta turistilor si compensari pentru orice pierderi. Companiile spun ca asigurarea este valabila numai cand pierderea bunurilor turistilor sau ranirea acestora se intampla din vina agentiei, altfel operatorul de turism va refuza sa opereze vreo compensare. Valurile ucigase care au lovit tarile de la Oceanul Indian ne-au atras atentia asupra efectelor care se pot produce in urma unor dezastre, astfel ca noi am incurajat turistii care pleaca sa isi faca asigurari de calatorie, a mai spus Li Dangsheng. (ohanna Onaca Purdea)
REDUS
|
Pe baza intelegerii cu AIU Insurance Company din SUA, un turist chinez poate sa cumpere o polita cu 1,2 dolari care ii va aduce o despagubire de circa 12.000 de dolari pentru ranire fizica. In China, numarul de asigurari de calatorie pe care le poate incheia o persoana este limitat la cinci. Inainte de tragedia de la Oceanul Indian, China nu avea reguli care sa limiteze numarul de asigurari.
|
Citește pe Antena3.ro