Acesta a îndemnat consumatorii să fie atenți la detalii și să depună plângere dacă normele nu sunt respectate.
”După ce ne cazăm într-o unitate, observăm că avem un frigider cu minibar, o cafea în cameră sau alte facilități, iar toate aceste informații trebuie să fie disponibile în limba română. Este ca și cum am merge la un supermarket, același lucru trebuie să îl regăsim și acolo”, precizează Sorin Mierlea.
”În al doilea rând, când coborâm la micul dejun, toate informațiile despre produsele agroalimentare trebuie să fie disponibile, la fel ca într-un restaurant sau într-un magazin: ingredientele, aditivii, cantitatea de sare, zahăr, informațiile nutriționale și alergenii. Dacă nu sunt, facem plângere.
De ce spun asta? Pentru că putem descoperi, de exemplu, o băutură carbogazoasă fără zahăr, dar cu multă sare, și poate nu toată lumea știe asta. Sau, trei felii de parizer ar putea conține mai mult zahăr decât o băutură carbogazoasă. Sunt lucruri la care nu ne-am gândi că ar putea exista”, a explicat președintele InfoCons, în emisiunea iThink cu Iusti Fudulu de la Antena 3 CNN.