x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Viaţă sănătoasă Terapii complementare Mamele conduc revoluţia eco

Mamele conduc revoluţia eco

de Florina Zainescu    |    09 Apr 2008   •   00:00
Mamele conduc revoluţia eco

TREND ● Sexul frumos, cei mai bun client bio
Femeile sunt principalii cumpărători de alimente ecologice, fiind mai bine informate şi convinse că aceste produse sunt mai sănătoase pentru familiile lor.


TREND ● Sexul frumos, cei mai bun client bio
Femeile sunt principalii cumpărători de alimente ecologice, fiind mai bine informate şi convinse că aceste produse sunt mai sănătoase pentru familiile lor.


Majoritatea mamelor din Marea Britanie cred în beneficiile alimentaţiei organice, potrivit unui studiu comandat de Soil Association, cel mai important certificator din această ţară. Cercetarea a arătat că mai mult de opt din zece (84%) mămici cred că mîncarea ecologică este mai bună pentru familiile lor. "Mamele sunt cele care deschid drumul spre revoluţia organică, aducînd după ele o întreagă nouă generaţie organică", consideră reprezentanţii Soil Association.


MOTIVE. În condiţiile în care femeile se ocupă de dieta familiei şi fac aprovizionarea, nu este de mirare că ele sunt considerate "principalul client" bio de jucătorii de pe această piaţă. Lucru dovedit şi de o cercetare realizată de filiala germană a TNS, cel mai mare furnizor de studii şi cercetări de marketing din lume. Cercetarea a arătat că, spre deosebire de doamne, bărbaţii nu sunt entuziasmaţi de achiziţia alimentelor ecologice, pentru că nu prea ştiu ce sînt acestea şi care sînt avantajele unei diete bio. Femeile decid să cumpere un produs organic în principal din motive etice şi de sănătate. Astfel, potrivit studiului Soil Association, femeile consideră că mîncarea bio este mai bună pentru familie deoarece este mai bogată în antioxidanţi omega 3, vitamina C şi minerale esenţiale benefice pentru organism. În acelaşi timp, ele consideră că fac şi un lucru bun pentru planetă, pentru mediul înconjurător, cumpărînd produse ecologice.


PROFIL. Şi comercianţii de produse bio autohtoni recunosc că principalii lor clienţi sunt femeile: în principal persoane cu pregătire şi venituri peste medie, dormice să facă mai mult pentru sănătatea lor şi a celor dragi, dar şi persoane cu venituri mai modeste, dar care au avut cazuri de boli grave în familie.


Cliente celebre

"Nu m-am gîndit prea mult la mîncarea organică înainte de a deveni mamă, dar cînd ai copii vrei să le asiguri cel mai bun start în viaţă. Hrănindu-mi copiii organic pot fi sigură că le asigur cantităţile maxime de nutrienţi şi că reduce la minimum expunerea lor la substanţe nocive", consideră o cunoscută prezentatoare de televiziune din Scoţia, Kaye Adams. O altă mamă celebră care a trecut la bio este supermodelul Elle McPherson. "Mănînc organic pentru că îmi pasă de sănătatea familiei mele, dar şi de mediul înconjurător. Poate că mîncarea organică e un pic mai scumpă, dar cred că merită. Sînt fericită pentru că pot să-mi hrănesc familia evitînd nedoritele pesticide şi aditivii alimentari dăunători", a declarat McPherson, citată de Soil Association.

×
Subiecte în articol: bio