x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Info

de Jurnalul National    |    21 Aug 2007   •   00:00
STUDIU. Consumatorii aleg produse alimentare "la pachet", neţinănd cont de factori ca sănătatea, preţ şi gust, conform unui nou studiu efectuat de SUA. Cei mai mulţi oameni preferă să servească masa in maşină sau la locul de muncă pentru a economisi timp, crescănd astfel considerabil cifra de afaceri a restaurantelor tip fast-food. Studiul a mai scos la iveală faptul că o treime din americani inlocuiesc mesele cu produsele fast-food ghidăndu-se după reclamele care sugerează că astfel de produse pot ajuta la pierderea in greutate. In timp ce 65% din consumatori au declarat că incearcă să mănănce sănătos, 49 milioane de persoane care locuiesc in SUA au consumat toamna trecută produse gata preparate.


DECIZIE. Comisia Europeană (CE) a adoptat o perioadă de tranziţie pentru companiile care se ocupă cu soluţionarea plăngerilor legate de drepturile copiilor in materie de sănătate şi nutriţie, care presupune stabilirea unei date pentru inceputul anului următor. Revendicările, care au apărut in Marea Britanie la 1 iulie 2007, presupun ca orice plăngere legată de un produs sau un efect nutriţional necesită o aprobare scrisă din partea Comisiei Europene. Aceste modificări nu vor afecta doar ambalajele produselor, ci şi site-urile companiilor. Modificările se referă şi la produsele alimentare care au ca scop prevenirea bolilor, dar şi la cele destinate menţinerii sănătăţii la copii. (Nicoleta Catană)

×
Subiecte în articol: bun de consum