FILE DE JURNAL
Campania "Banuâ tau" a fost gandita de Jurnalul National ca o voce a contribuabilului roman. Nimanui nu-i convine sa vada cum impozitele pe care le plateste sunt sifonate de autoritati in afaceri de cele mai multe ori dubioase.
Mult promisa transparenta, invocata de noua putere pe post de promisiune in campania electorala, s-a dovedit a fi, din pacate, o vorba goala. In continuare, dupa ce ajung la guvernare, politicienii romani se comporta cu banii publici ca si cum acestia le-ar apartine. Tocmai de aceea, Jurnalul National si-a propus sa sanctioneze abuzurile, sa denunte afacerile oneroase, sa atace frontal risipa si cheltuielile neghioabe.
DELICATESE SI ELICOPTERE. Demarata in forta, cu dezvaluirea dezmatului Ministerului Administratiei si Internelor (MAI), care si-a organizat o licitatie pentru achizitia de tigari, spirtoase si delicatese, campania ziarului nostru a atins un punct nevralgic: o institutie publica vesnic in cautare de fonduri si dotare da de-a dura cu miliardele pe branzeturi cu mucegai, whisky si tutun fin. Supararea sefilor din MAI s-a accentuat dupa ce tot Jurnalul National a scos la iveala modul in care autoritatile de la Bucuresti au renegociat contractul cu EADS. Din factura de baza, rezultata la incheierea contractului cu fostul Executiv condus de Adrian Nastase, concernul european a acceptat o reducere care, cu sprijinul Internelor si membrilor Guvernului, va fi transferata catre acelasi beneficiar, urmand a se constitui in contravaloarea de 165 de milioane de euro a unei flotile de elicoptere.