Sute de oameni au format o coadă imensă în faţa reprezentanţei Apple din Dusseldorf, în speranţa că îşi vor putea procura noul iPhone 6. Unii au mărturisit că se aflau în faţa magazinului cu 36 de ore înaintea deschiderii. Din motive de securitate, zona destinată clienţilor a fost delimitată. Dimineaţa la 08:00, uşile s-au deschis şi cei mai norocoşi au intrat în posesia telefonului dorit. Nu toţi, fiindcă la ora 10:00 a venit anunţul că nu sunt pe stoc suficiente iPhone-uri pentru cei care stau la rând. Reprezentanţii magazinului au împărţit clienţii în două cozi diferite: una pentru cei care aveau o rezervare pentru noul iPhone şi alta pentru cei care nu aveau. Publicaţia germană Rheinische Post a relatat despre câteva persoane care au făcut eforturi deosebite pentru a-şi procura noul iPhone. În ciuda ploii şi a furtunii de afară, mai mulţi tineri au venit cu cortul cu o seară dinainte. Acesta este şi cazul lui Daniel şi al Hendrik, ambii de 19 ani. “La un moment dat nici nu mai conta iPhone-ul, ci evenimentul în sine. Dacă mai plecăm şi cu telefonul acasă, ne simţim cu adevărat norocoşi. Nu ştiam că putem să ne facem rezervare, altfel nu am fi venit aşa devreme”, a declarat Hendrik.
Greu de imaginat
Un client român i-a şocat pe reporterii germani. Emil, 33 de ani, a venit special din România ca să devină beneficiar al noului iPhone. A plecat din Bucureşti cu avionul, a aterizat în Olanda la Eindhoven, de unde a închiriat o maşină şi a condus până la Dusseldorf. S-a aşezat la coadă cu 20 de ore înaintea deschiderii magazinului, ignorând ploaia, furtuna şi frigul de afară. În jurul orei 05:00 dimineaţa, reprezentanţii magazinului au oferit cafea şi câteva sandwich-uri persoanelor care aşteptau afară. Jurnalişti din Franţa şi Olanda au sosit la Dusseldorf pentru a relata despre isteria creată în jurul vânzării noului iPhone. “Publicul Apple este răspândit la nivel internaţional. Prezenţa lor aici se justifică prin faptul că noul iPhone va fi pus în vânzare în alte ţări abia peste câteva luni”, notează Rheinische Post.