x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator BLACK FRIDAY 2013. Care este profilul cumpărătorului de ziua reducerilor

BLACK FRIDAY 2013. Care este profilul cumpărătorului de ziua reducerilor

14 Noi 2013   •   15:36
BLACK FRIDAY 2013. Care este profilul cumpărătorului de ziua reducerilor
Sursa foto: BLACK FRIDAY 2013

Surveyul realizat de Wanderful Media dezvaluie cateva actiuni si trasaturi comune ale celor care profita la maximum de ziua reducerilor de Black Friday:

Cumparatorii de Black Friday dedica timp serios pentru faimoasa zi de reduceri: 50% dintre ei petrec intre 3 si 5 ore la cumparaturi in ziua de Black Friday. Astfel, mericanii se pare că prefera Black Friday in locul la fel de faimoasei Cyber Monday, care in SUA urmeaza dupa Black Friday si se desfasoara exclusiv online.

BLACK FRIDAY 2013. Magazinele pregătesc program prelungit, majorări de stocuri şi reduceri de preţuri

Peste 80% din cumparatorii de Black Friday sunt interesati sa primeasca alerte pe email despre reducerile care apar de Black Friday, aproximativ 30% din cumparatorii de Black Friday isi incep aventura cumparatorilor de sarbatori inca de la finele lui Octombrie, de Halloween. De asemenea, cumparatorii de Black Friday compara preturi din timp, vizitand intre trei si cinci magazine online inaintea zilei de Black Friday, pentru a-si face o idee despre preturi.

Studiile arată că notorietatea evenimentului Black Friday s-a dublat în rândul cumpărătorilor români, în ultimul an, Astfel, 7,4 milioane de români aşteaptă Black Friday 2013, iar cumpărătorul de Black Friday este interesat in principal de următoarele categorii de produse:

Cum să nu fii înşelat de BLACK FRIDAY. Sfaturi pentru identificarea ofertelor reale

Electrocasnice mici (39,8%), haine (22,9%), televizoare (15,3%), telefoane mobile (10,6%), încălţăminte (10,2%), laptopuri (10,1%), frigidere (5,5%), tablete (5,2%), maşini de spălat (5,1%), foto, video (4%), îngrijire personală (4%) şi cosmetice (3,9%).

La noi, unii retaileri au adoptat ca strategie de marketing pastrarea reducerilor strict pentru weekendul de Black Friday, dar altii au inceput deja jocul reducerilor pe termen scurt. Daca magazine precum Carrefour sau Media Galaxy, axate mai mult pe retail offline, prefera sa-si atraga clientii in magazine de Black Friday, retailerii la care afacerea (sau cea mai mare parte a ei) este online, au inteles ca e o ocazie de a-si spori mult vanzarile.

BLACK FRIDAY 2013. Zeci de magazine online pregătesc oferte speciale

Astfel, F64, magazinul de foto-video, care in ultimul timp a inclus in oferta sa si produse IT si telecom (in special device-uri mobile), are deja reduceri saptamanale si periodice cu care isi tine fanii aproape si clientii in priza.

EvoMAG, retailer exclusiv online, care de Black Friday isi propune sa-si dubleze vanzarile fata de anul trecut, a adoptat si strategia ofertelor saptamanale, dar si inca una diferita: ofera reduceri de pret zilnice, valabile doar in ziua respectiva, la produse selectionate, pe care le anunta exclusiv celor din lista sa de emailing.

29 noiembrie, BLACK FRIDAY în România. Vezi lista magazinelor care oferă reduceri

×