Emoţii mari ieri în casa Mireasa în rândul concurenţilor care au pornit la drum în cadrul reality show-ului matrimonial de la Antena 1 cu gândul să-şi găsească jumătatea. Telespectatorii au urmărit în număr mare nominalizările din casa Mireasa în cadrul celei de-a doua gale a emisiunii, reality show-ul impunându-se ca lider de piaţă, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban.
Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cea de-a doua gală Mireasa s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 2 puncte de rating și 14.6% cotă de piață, în timp ce Pro TV ocupa poziţia secundã, cu o medie de 1.7 puncte de rating şi 12.1% cotă de piaţă. Lider de audienţã şi la nivelul publicului din mediul urban, Mireasa a înregistrat o audiență medie de 2.4 puncte de rating și 12.6% cotă de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de România TV cu 2.1 puncte de rating şi 11.3% cota de piaţă.
Zi cu emoţii pentru fete ieri în casa Mireasa, în cadrul primelor nominalizări ale mamelor în competiţie. Trei dintre acestea s-au aflat în pericol de a părăsi casa, mai exact Lorena, care a primit voturi din partea celor mai multe mame, Andreea şi Claudia. Cum doamna Ana a fost desemnată "Mama săptămânii", cea care s-a aflat la un pas de eliminare a fost Lorena. Din păcate, tânăra nu s-a aflat printre primele trei cele mai votate fete, iar șansele ei de a rămâne în concurs erau foarte mici. Cu toate că nu spera la acest lucru, salvarea a venit din partea lui David. Băiatul doamnei Maia a afirmat că, atunci când a fost pus să nominalizeze o fată pe care vrea să o păstreze în casă, s-a gândit la mama sa, care este foarte apropiată de concurentă.
În fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 14:00 si sâmbăta de la ora 13:30, în calitate de gazdã a reality show-ului matrimonial Mireasa, de la Antena 1, Simona Gherghe va aduce în centrul atenției povești de dragoste, momente mai mult sau mai puţin tensionate și îi va supune pe concurenți la reguli dure, confruntãri acide și încãrcate de emoție, dar și la multe provocãri, în care și telespectatorii vor avea un cuvânt de spus.
Sursa:Kantar Media |
|
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
|
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
|
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban |
|
Perioada 5 septembrie 2020 |
|