Luni seara, Chefi la cuţite a câștigat din nou lupta pe toate categoriile de public. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 9.4 puncte de rating și o cotă de piață de 26.7%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 7.5 puncte de rating și 21.1% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 8.5 puncte de rating si 19.3 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, Kanal D, a obținut 7.4 puncte de rating și 16.7 procente cotă de piață. Pro TV a ocupat abia a treia poziţie în clasamentul audienţelor, cu 6.4 puncte de rating şi 14.4 procente cotă de piaţă. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 18.5 de procente, în timp ce Kanal D, clasat pe locul al doilea, a obținut 8 puncte de rating și 17.7% cotă de piață. Şi de această dată, Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie, cu 6.7 puncte de rating şi 14.8% cota de piată. În minutul de aur al emisiunii, 21.01, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul degustărilor pe nevăzute de la Chefi la cuțite.
Ultimele momente din degustările pe nevăzute ale acestui sezon Chefi la cuţite s-au încheiat aseară la Antena 1 cu un adevărat show. Jurata X Factor, Loredana, a făcut spectacol la Chefi la cuţite cu o reţetă de mâncare ayurvedică, descoperită în India şi i-a încântat pe chefi, dar şi pe telespectatori cu un recital de zile mari. De la muzică şi voie bună, cei trei chefi au pornit apoi direct la război, fiindcă a început etapa de bootcamp din sezonul opt al emisiunii. După ce au luptat pentru cele 24 de amulete puse la bătaie, cei trei chefi și-au făcut intrarea în cel mai spectaculos mod posibil: coborând dintr-un avion, într-un hangar de aeronave şi au început “vânătoarea” de posibili concurenţi pentru viitoarele lor echipe.
Aproape 150 de concurenţi au intrat în bootcamp dornici să ajungă într-una din cele trei echipe, iar prima probă, în aparenţă foarte simplă – o salată de fructe, le-a dat mari bătăi de cap. “După această probă, vom rămâne aproape jumătate, poate!”, i-a anunţat Gina Pistol. În această seară, al doilea test va destabiliza echilibrul celor rămaşi după prima probă. O temă în picaj va ţinti asupra câtorva calităţi esenţiale, greu de simulat. “O probă care o să vă testeze din toate punctele de vedere, aptitudini, talent, atenţie şi concentrare!”, le-au spus chefii şi le-au pus la dispoziţie doar un mic reşou. Chefii vor fi atenţi la fiecare amănunt ce poate face diferenţa, pentru a se asigura că îşi vor securiza în echipe cei mai buni concurenţi. Cum se vor descurca aceştia, cine merge mai departe în competiţie, dar şi ce surprize le-au mai pregătit cei trei chefi, telespectatorii vor afla în această seară, de la 20:30, în cea mai nouă ediţie Chefi la cuţite, la Antena 1.
Sursa:Kantar Media |
|
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
|
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
|
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National |
|
Perioada 2 noiembrie 2020 |
|