Românii și-au făcut un obicei din a-și petrece serile de luni și marți alături de chefii Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu. Și marțea aceasta, emisiunea „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, cu aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul țării în minutul de maximă audiență de la 21.47. Așa se face că emisiunea care îi aduce la cuțite pe cei trei simpatico bucătari a înregistrat marți, 20 septembrie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, un vârf de audiență de 14,4 puncte de rating și 37,8 % cota de piață, în minutul 22.37, atunci când următorul post clasat, Pro Tv, obținea cifre de trei ori mai mici, respectiv, 4,6 puncte de rating și 12 procente din cota de piață.
Marți seară, în intervalul orar 20.30-23.10, emisiunea „Chefi la cuțite” nu a avut rival și a condus topul audiențelor pe toate targeturile. Așa se face că pe publicul comercial, Antena 1 a fost lider de piață cu o medie de 10,5 puncte de rating și 26,2 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,8 puncte de rating și 17 % cota de piață. Pe publicul din mediul urban „Chefi la cuțite” a condus topul cu o audiență medie de 8 puncte de rating și 17,3 % cota de piață, emisiunea fiind urmată de Kanal D cu 5,7 puncte de rating și 12,4 % cota de piață și Pro Tv, pe locul al treilea, cu 5,4 puncte de rating și 11,8 % cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost cel mai urmărit post TV, cu o audiență de 7,6 puncte de rating și 16,9 % cota de piață, în vreme ce pe locul al doilea se clasa Kanal D cu 5,6 puncte de rating și 12,4 % cota de piață, iar pe al treilea se situa Pro Tv cu 5,6 puncte de rating și 12,3 procente din cota de piață.
Antena 1 a fost lider de piață marți, 20 septembrie, și la nivelul întregii zile, cu o medie pe publicul comercial de 3,8 puncte de rating și 22 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu o medie a zilei de 3,1 puncte de rating și 18 procente din cota de piață. Antena 1 și-a adjudecat marți seară și prime time-ul (intervalul cuprins între 19.00-23.00), cu o medie pe publicul comercial de 8,5 puncte de rating și 22,6 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 7,6 puncte de rating și 20,2 % cota de piață.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 20 septembrie 2016