Deja, afacerile mari au înțeles că un business se poate crește și prin metode offline. Iar pandemia a avut un rol semnificativ în acest sens, pentru că, comportamentul consumatorului s-a schimbat extrem de mult.
Antreprenorii și companiile care au știut să profite de faptul că, numărul comenzilor în online a crescut foarte mult, s-au folosit inclusiv de ambalaj pentru a crește satisfacția clienților dar și pentru a-și crește vânzările. Cum? Vom afla din acest articol.
Un ambalaj atrăgător. O primă impresie excelentă
Un ambalaj atrăgător nu este altceva decât o prim contact al produselor tale cu clientul tău. Imaginează-ți asta ca o primă întâlnire, în care poți face o impresie excelentă. Ce afacere nu și-ar dori asta, nu-i așa?
În timp ce unele afaceri acordă o deosebită atenție ambalajului și modului în care produsele pleacă către client, altele tratează acest aspect cu superficialitate. Însă, poți fi sigur că un ambalaj atrăgator va avea un impact pozitiv asupra afacerii tale, va face o impresie excelentă clientului tău și îi va oferi o experiență diferită, încă de la primirea coletului.
Un ambalaj căruia i s-a acordat atenție se va remarca dintre toate celelalte, chiar dacă te costă mai mult, dar va vorbi mult despre cât de important este clientul tău pentru tine dar și cât de valoroase îți consideri produsele.
Toate aceste lucruri, produc la nivel psihologic un respect față de brandul tău și implicit o experiență la care clientul tău va dori să se întoarcă.
Așadar alege doar ambalaje de calitate și asigură-ți produsele foarte bine.
Personalizarea ambalajului
Ambalajul trebuie tratat ca un instrument de marketing care informează clientul asupra produsul tău, brandului tău dar și calității produselor tale. Utilizarea ambalajelor cu mesaje de marketing (logo, siglă, slogan etc)
Folosește culorile brandului tău dar și fonturi, culori sau imagini care să reprezite afacerea ta și să îi ofere ambalajului un aspect mai atractiv.
Te poți folosi și în interiorul ambalajului de:
- Vouchere de reducere pentru următoarele cumpărături;
- Mostre gratuite din produse similare, comandate de client;
- Carte de vizită sau pliante cu informații de contact;
Folosește ambalaje eco
Oamenii apreciază acele afaceri sau sunt responsabile nu doar de activitatea lor ci și de mediul înconjurător. Acest lucru face o impresie foarte bună în ochii clientului tău dar și contribui la susținerea unui mediu mai curat și o planetă mai sănătoasă.
Folosește cât mai multe ambalaje ecologice de carton, scoci de hartie pentru ambalare colete, hârtie reciclabilă etc., și te asigurăm că orice client va fi încântat de acest lucru, pentru că, conștiința ecologică a consumatorilor este în creștere.
Creează ambalaje originale
Autenticitatea, inovația și creativitatea sunt unele dintre cele mai bune lucruri cu care poți ieși în evidență în fața concurenților tăi, dar și atunci când vrei să îi oferi clientului tău o experiență de ținut minte.
Din acest motiv, acordă o atenție deosebită ambalajului tău, fă-l să fie unul cât mai unic, original și atractiv pentru a rămâne în mintea clientului tău.
Aici te poți folosi de ambalaje cu design impresionant dar și de o acele ambalaje care fac deschiderea o experiență fabuloasă. Nu-ți fie teamă să te folosești de mai multe tipuri de ambalaj pentru produsele tale, în special atunci când livrezi produse premium.