x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Ce s-a ales din Pininfarina

0
17 Dec 2015 - 23:50
Ce s-a ales din Pininfarina Stan Papior/Stan Papior


Pininfarina, celebra companie italiană de design auto fondată în 1930, a fost salvată de la faliment. Asta ar fi vestea bună. Cealaltă veste este că Pininfarina a încăput pe mâinile indienilor de la Mahindra. Pininfarina s-a vândut cu tot cu celebritate și istorie pentru suma de 168 de milioane de euro. Designerii companiei italiene și-au pus amprenta de-a lungul timpului pe Ferrari, Maserati, Rolls-Royce, Jaguar, Alfa Romeo, Abarth, Mercedes, BMW și multe alte mărci. Cumpărătorul, conglomeratul indian Mahindra&Mahindra, are în portofoliu producția de automobile sub marcă proprie cu destinație aproape exclusivă piața din India, tractoare, marca Ssang Yong și fosta divizie moto a grupului PSA Peugeot – Citroën. Practic, miliardarul indian Anand Mahindra a plătit pentru 76% din acțiunile Pininfarina doar 25,3 milioane de euro. Restul de bani se vor regăsi într-o investiție de 20 de milioane de euro și o garanție de 114 milioane de euro pentru creditori. Celălalt mare jucător indian de pe piața auto, Tata, a anunțat prin grupul britanic Jaguar Land Rover o investiție de 1,5 miliarde de euro pe care urmează să o deruleze în Slovacia.
 

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de