După ce a ratat obiectivul de a produce 6.000 de unități Tesla 3 pe săptămână la fabrica din SUA, pentru a-și onora comenzile contractate, Elon Musk și-a mutat atenția spre China. Patronul Tesla a semnat cu guvernul chinez un acord care prevede construirea unei fabrici în zona Shanghai unde ar urma să fie produse anual 500.000 de Tesla. Musk urmează astfel modelul gigantului Apple care-și produce telefonele în China. Scandalurile se țin însă lanț la Tesla. Ultimul apărut vizează sistemul automat la frânarea de urgență care a ratat un test efectuat de un institut din Luxemburg. Sistemul de frânare automată de urgență permite mașinii să se oprească automat pentru a evita producerea unui accident. Testul de eficiență al AEB a fost efecutat cu un Volvo S90 și un Tesla S. Potrivit presei locale, sistemul de pe Volvo S90 a oprit mașina la viteze de până la 60 km/h, în timp ce cel prezent pe Model S nu a funcționat nici măcar la viteze de 30 km/h. Tesla a pus la îndoială acuratețea testului. “Institutul a refuzat să ne ofere detalii despre test, inclusiv în privința protocolului de testare, așa că nu putem confirma validitatea sau acuratețea testului. Am obținut numărul de identificare al mașinii, iar aceasta a fost construită în 2015 și este înregistrată că mașina pentru închiriat în Germania", se precizează într-un comunicat Tesla.