x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Vânzările Dacia au scăzut semnificativ în Germania

0
03 Oct 2018 - 09:24
Vânzările Dacia au scăzut semnificativ în Germania


Vânzările de autoturisme în Germania au scăzut cu 30% în septembrie, la 200.134 unităţi, în timp ce Dacia a raportat un declin de 50,6%, la 2.083 de vehicule, arată datele Autorităţii Federale din domeniul Transporturilor (KBA), transmite Xinhua. 

Analiştii avertizează că tendinţa va continua, deoarece noile proceduri mai stricte de testare a poluării (WLTP) afectează vânzările auto. 

Toţi producătorii trebuie să îşi testeze vehiculele utilizând WLTP, înainte ca acestea să fie puse în vânzare. Însă, noua procedură armonizată la nivel mondial de testare a vehiculelor uşoare (WLTP), bazată pe date obţinute în condiţii reale de drum, a generat emisii mai mari de dioxid de carbon pentru anumite vehicule, întârziind certificarea oficială şi vânzările. 

Cel mai semnificativ declin în septembrie l-au înregistrat brandurile germane: Audi (minus 78%), Porsche (minus 75%) şi Volkswagen (minus 62%), în timp ce livrările Renault au scăzut cu 43,8%. 

În primele nouă luni din acest an, vânzările de autoturisme noi pe cea mai mare piaţă auto din Europa au crescut cu 2,4%, la 2,67 milioane de unităţi, în timp ce Dacia a raportat un avans de 23,2%, la 58.759 vehicule. 

Volkswagen şi Ford au raportat un avans al vânzărilor de 6,8%, şi, respectiv, 3,3%, în perioada ianuarie-septembrie 2018, în timp ce livrările Renault au urcat cu 5,4%. 

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

AGERPRES

Citeşte mai multe despre:   Dacia,   vanzari,   germania

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 



Serviciul de email marketing furnizat de