Farmec, cel mai mare producător autohton de cosmetice, a obţinut anul trecut o cifră de afaceri de peste 214 milioane de lei (45,8 milioane de euro), în creştere cu 9,12% faţă de anul precedent, potrivit unui comunicat al companiei.
Pentru 2018, compania şi-a planificat investiţii de peste 11 milioane lei (2,4 milioane de euro), o sumă considerabilă fiind alocată proceselor de retehnologizare şi modernizare a producţiei, dar şi dezvoltării reţelei magazinelor de brand, atât la nivel naţional, cât şi internaţional.
"Suntem primul şi singurul producător român de cosmetice care dispune de o reţea proprie de magazine de brand şi, după dublarea numărului de spaţii în 2017 (de la 11 la 21 de centre naţionale), ne propunem să deschidem alte 10 magazine în 2018, în toată ţara", a declarat directorul general al Farmec, Mircea Turdean.
Creşterea cu peste 9% a afacerilor Farmec din 2017 s-a datorat mai multor factori: modernizarea şi extinderea portofoliului, pătrunderea pe noi segmente de piaţă, dar şi evoluţia semnificativă, atât a reţelei magazinelor de brand Farmec şi Gerovital, cât şi a platformei online.
Vânzările din magazinul online s-au ridicat la peste 7,1 milioane lei (1,5 milioane euro), în creştere cu circa 23% faţă de anul 2016. Dezvoltarea zonei de e-commerce a fost asigurată de strategia de marketing digital, care a vizat o serie de modificări comerciale şi de funcţionalitate, dar şi extinderea ofertei produselor disponibile. AGERPRES