x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Ai nevoie de cursuri de vânzări, chiar dacă deții abilități native în acest sens? Iată răspunsul specialiștilor!

Ai nevoie de cursuri de vânzări, chiar dacă deții abilități native în acest sens? Iată răspunsul specialiștilor!

27 Ian 2022   •   13:05
Ai nevoie de cursuri de vânzări, chiar dacă deții abilități native în acest sens? Iată răspunsul specialiștilor!

Celebrul inventator american Thomas Edison spunea că geniul este 1% inspirație și 99% transpirație. La rândul său, președintele Thomas Jefferson afirma: „Cred în noroc. Cu cât muncesc mai mult, cu atât am mai mult noroc“.

Aceeași idee este exprimată de toți oamenii remarcabili, care au reușit să se afirme într-un domeniu. Talentul înnăscut îți oferă un bun punct de pornire dar, dacă te bazezi doar pe el, vei fi curând depășit de persoane lipsite de talent, dar capabile să lucreze constant și care au înțeles că mereu există noi lucruri de învățat.

Odată ce înțelegi aceste lucruri, devine clar de ce – indiferent dacă te consideri sau nu talentat – ai nevoie să participi la cursuri vanzari precum cele organizate de echipa Brightway. Iată oferta diversă de care poți să profiți chiar acum!

Telesale & Customer Service

Acest program a fost conceput special pentru a veni în ajutorul echipelor de vânzări. Este vorba în special despre acele echipe care interacționează telefonic cu clienți interni sau externi, echipe de customer service, care au implementat un proces de vânzare prin telefon sau care gestionează proiecte de tip call-center.

Participanții la aceste cursuri de vânzări descoperă noi tehnici de comunicare la telefon, reușesc să identifice factorii emoționali care influențează deciziile interlocutorilor și să gestioneze inclusiv emoțiile negative, păstrând astfel o energie pozitivă.

Tehnici de vânzare B2B/B2C

În piață există o mulțime de servicii tranzacționabile: business-to-government, business-to-business, business-to-consumer, direct-to-consumer, client-to-business și așa mai departe. Aceste cursuri de vânzări se concentrează pe cele mai întâlnite două forme, și anume business-to-business (B2B) și business-to-consumer (B2C).

Pentru ambele, au fost concepute programe de training experențiale, bazate pe tehnicile necesare de vânzare, în funcție de specificul activității pe care o desfășoară fiecare companie. Astfel, indiferent dacă este vorba despre interacțiunea dintre două sau mai multe business-uri ori de vânzarea consultativă de la business la client, acest curs te va ajuta să te perfecționezi.

Training de negociere și persuasiune

O vorbă spune că în viață se întâmplă de multe ori să primești nu ceea ce meriți, ci ceea ce negociezi. Acest adevăr este cu atât mai mult valabil în business. Vestea bună este că, la fel ca multe alte abilități, și capacitatea de a negocia se poate îmbunătăți cu timp și cu practică, inclusiv dacă alegi să urmezi cursuri de vânzări potrivite.

Trainingul de negociere și persuasiune nu ține cont de industrie, de vârstă sau de zona geografică. El se adresează reprezentanților comerciali, persoanelor din departamentul de achiziții, managerilor și, în esență, tuturor celor care își doresc rezultate mai bune în negocierile zilnice.

În cadrului cursului, îți vor fi dezvăluite instrumente cheie pentru pregătirea negocierii și, în plus, vor fi analizate principalele stiluri de negociere, împreună cu diverse tehnici de adaptare. În acest scop, sunt realizate studii de caz cu exemple concrete din activitatea proprie, pe baza cărora sunt oferite soluții particularizate.

Echipa Brightway îți pune la dispoziție și alte cursuri vânzări, precum cel de Tehnici de vânzare consultativă B2C sau Trainingul de Customer Care. Fiecare dintre ele reprezintă o oportunitate de creștere și dezvoltare atât pe plan profesional, cât și pe plan personal!

×