CFR SA a atribuit săptămâna trecută, unor consorţii formate din firme româneşti, două contracte în valoare cumulată de circa 61 milioane euro pentru construcţia de poduri şi reabilitarea podeţelor de beton pe secţiunea de cale ferată Câmpina-Predeal, a anunţat Ludovic Orban, Ministerul Transporturilor.
CFR SA a atribuit săptămâna trecută, unor consorţii formate din firme româneşti, două contracte în valoare cumulată de circa 61 milioane euro pentru construcţia de poduri şi reabilitarea podeţelor de beton pe secţiunea de cale ferată Câmpina-Predeal, a anunţat Ludovic Orban, Ministerul Transporturilor.
Asocierea Arcada Company-Vega ’93-Construcţii Feroviare a primit, în urma unei licitaţii internaţionale deschise, contractul de construcţie a podurilor, în valoare de 38,77 milioane de euro, iar de reabilitarea podeţelor se ocupă consorţiului Arcada Company-Construcţii Feroviare, pentru 21,96 milioane de euro.
Ambele lucrări sunt finanţate de Comisia Europeană, prin facilitatea ISPA, şi Guvern, termenul de execuţie fiind de 28 luni, iar perioada de garanţie de 24 de luni.
Modernizarea tronsonului Câmpina-Predeal vizează asigurarea unor viteze de 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă, îmbunătăţirea condiţiilor de transport şi creşterea siguranţei în circulaţie.
Asocierea Arcada Company-Vega ’93-Construcţii Feroviare a primit, în urma unei licitaţii internaţionale deschise, contractul de construcţie a podurilor, în valoare de 38,77 milioane de euro, iar de reabilitarea podeţelor se ocupă consorţiului Arcada Company-Construcţii Feroviare, pentru 21,96 milioane de euro.
Ambele lucrări sunt finanţate de Comisia Europeană, prin facilitatea ISPA, şi Guvern, termenul de execuţie fiind de 28 luni, iar perioada de garanţie de 24 de luni.
Modernizarea tronsonului Câmpina-Predeal vizează asigurarea unor viteze de 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă, îmbunătăţirea condiţiilor de transport şi creşterea siguranţei în circulaţie.
Citește pe Antena3.ro