Udrea va promova tocmai la Shanghai imaginea României
Elena Udrea va lansa brandul turistic al României împreună cu preşedintele Traian Băsescu la ziua României de la Shanghai. Lansarea brandului turistic trebuia să aibă loc la sfârşitul săptămânii trecute în Bucureşti, dar a fost anulată, deoarece Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului nu a mai avut bani.
Reprezentanţii Ministerului Turismului spun că va fi realizată o singură mare lansare la 29 iulie, de Ziua Naţională a României la Expoziţia Mondială de la Shanghai, China.
"Decizia anulării evenimentului de lansare a brandului turistic al României, care trebuia să aibă loc la Vatra Dornei, a fost luată în contextul reducerii cheltuielilor bugetare pe care MDRT le operează în această perioadă. În aceste condiţii, va avea loc o singură lansare a brandului turistic atât pentru publicul intern, cât şi pentru cel internaţional. Brandul turistic al României va fi lansat cu prilejul zilei României la Expoziţia Mondială de la Shanghai, China", potrivit răspunsului primit de la MDRT.
Nu este pentru prima dată când MDRT schimbă locaţia unde ar trebui să lanseze brandul turistic. Iniţial, lansarea era programată să aibă loc la Vatra Dornei, apoi Elena Udrea a mutat festivitatea la Bucureşti, pentru ca în cele din urmă să decidă să o realizeze în China împreună cu preşedintele Băsescu.
"Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va lansa la Bucureşti, la sfârşitul săptămânii viitoare, brandul turistic al României, şi nu la Vatra Dornei, aşa cum era programat iniţial. În urma cercetării făcute în opt ţări ţintă s-a stabilit că România este competitivă în străinătate prin natura neatinsă", declara Elena Udrea la 20 iunie într-o emisiune tv.
Udrea a declarat în repetate rânduri că promovarea brandului pentru turismul din România din bani europeni este foarte importantă.
"De suma de 75 de milioane de euro vom achiziţiona strategia de promovare a brandului şi pachetele media. Ultimul lucru pe care vreau să îl fac este să am un cuvânt decisiv legat de acest brand. Românii şi industria turistică românească vor beneficia de acest brand", a declarat Udrea, potrivit Mediafax.
Brandul este realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres, valoarea contractului fiind de 894.970 euro, bani alocaţi României în acest scop de Uniunea Europeană prin Programul Operaţional Regional - Domeniul Major de Intervenţie 5.3 "Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică".
"Uitaţi de Dracula, Litoral sau Bucureşti, pentru că turiştii străini preferă alte obiective turistice în România", a declarat Jorn Gieschen, director de strategie şi marketing al destinaţiilor în cadrul THR International Tourism Consultants.
Citește pe Antena3.ro