x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Brandul turistic se lansează în China

Brandul turistic se lansează în China

de Elena Stan    |    29 Iun 2010   •   00:00
Brandul turistic se lansează în China
Sursa foto: Dragoş Savu/Intact Images

Udrea va promova tocmai la Shanghai imaginea României



Elena Udrea va lansa brandul turistic al României împreună cu pre­şe­din­tele Traian Băsescu la ziua Ro­mâ­niei de la Shanghai. Lansarea bran­dului turistic trebuia să aibă loc la sfârşitul săptămânii trecute în Bu­cureşti, dar a fost anulată, deoarece Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului nu a mai avut bani.

Re­pre­zentanţii Ministerului Tu­rismului spun că va fi realizată o singură mare lansare la 29 iulie, de Ziua Naţională a României la Expoziţia Mondială de la Shanghai, China.

"Decizia anulării evenimentului de lan­sare a brandului turistic al Ro­mâniei, care trebuia să aibă loc la Va­tra Dornei, a fost luată în contextul reducerii cheltuielilor bugetare pe ca­re MDRT le operează în această pe­rioadă. În aceste condiţii, va avea loc o singură lansare a brandului tu­ris­tic atât pentru publicul intern, cât şi pentru cel internaţional. Brandul tu­ristic al României va fi lansat cu pri­­lejul zilei României la Expoziţia Mon­dială de la Shanghai, China", po­­tri­vit răspunsului primit de la MDRT.

Nu este pentru prima dată când MDRT schimbă locaţia unde ar trebui să lanseze brandul turistic. Iniţial, lansarea era programată să aibă loc la Vatra Dornei, apoi Elena Udrea a mutat festivitatea la Bucureşti, pentru ca în cele din urmă să decidă să o realizeze în China împreună cu preşedintele Băsescu.

"Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va lansa la Bucureşti, la sfârşitul săptămânii viitoare, brandul turistic al României, şi nu la Vatra Dornei, aşa cum era programat iniţial. În urma cercetării făcute în opt ţări ţintă s-a stabilit că România este competitivă în străinătate prin natura neatinsă", declara Elena Udrea la 20 iunie într-o emisiune tv.

Udrea a declarat în repetate rânduri că promovarea brandului pentru turismul din România din bani europeni este foarte importantă.
"De suma de 75 de milioane de euro vom achiziţiona strategia de promovare a brandului şi pachetele media. Ultimul lucru pe care vreau să îl fac este să am un cuvânt decisiv legat de acest brand. Românii şi industria turistică românească vor beneficia de acest brand", a declarat Udrea, potrivit Mediafax.

Brandul este realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres, valoarea contractului fiind de 894.970 euro, bani alocaţi Ro­mâ­niei în acest scop de Uniunea Europeană prin Programul Operaţional Regional - Domeniul Major de Intervenţie 5.3 "Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii, în scopul creşterii atractivităţii Ro­mâ­niei ca destinaţie turistică".

"Uitaţi de Dracula, Litoral sau Bucureşti, pentru că turiştii străini preferă alte obiective turistice în România", a declarat Jorn Gieschen, director de strategie şi marketing al destinaţiilor în cadrul THR International Tourism Consultants.

×
Subiecte în articol: economic