x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Care au fost preferințele românilor de Black Friday. Cea mai scumpă comandă din Vinerea Neagră

0
19 Noi 2019 - 15:28
Care au fost preferințele românilor de Black Friday. Cea mai scumpă comandă din Vinerea Neagră


Românii au cumpărat produse foarte diverse de Black Friday, de la cazane de ţuică profesionale, produse de fashion şi beauty, bijuterii cu diamante, pachete turistice, haine de blană naturală, și până la automatizări pentru porţi batante. Cea mai mare comandă, în valoare de aproape 30.000 de lei, a conţinut patru obiective foto şi trei blitzuri Nikon, potrivit unei analize realizate de compania de marketing online, 2Performance.
Este primul an în care s-a cumpărat mai mult cu ajutorul smartphone, atât ca număr de comenzi, cât şi ca procent din valoarea totală a comenzilor.

Perioada de Black Friday (14-17 noiembrie 2019) a însemnat pentru cele peste 700 magazine online înscrise în platforma de afiliere 2Performant creşteri pe toţi indicatorii importanţi: 41.000 vânzări online (15,3% creştere faţă de 2018) în valoare totală de 2,56 milioane euro (creştere de 20,4% faţă de 2018). În urma acestor vânzări, afiliaţii au primit comisioane de 158.240 euro, cu 30,3% mai mult decât anul trecut.

Cele mai multe vânzări s-au înregistrat în categoriile Cărţi, Filme & Muzică, Fashion şi Electro IT&C. Însă a crescut foarte mult numărul comenzilor din categoriile Beauty (108%), Casă & Grădină (69,5%) şi Produse pentru Animale (47%) comparativ cu anul trecut.

Cea mai mare vânzare online, în valoare de 29.198,5 lei, a constat din 4 obiective foto şi 3 blitzuri Nikon, comandă plasată pe site-ul shop.yellowstore.ro. Pe locurile 2 şi 3 se situează tot coşuri multiple de camere şi accesorii foto (21.820,5 lei plus TVA, respectiv 20.862,3 lei plus TVA), vânzări generate pentru f64.

Cel mai scump televizor cumpărat a fost un QLED Samsung de 208 cm, în valoare de 12.176 lei plus TVA, vândut de Evomag, care a beneficiat de o reducere de 40%.

Coşul mediu de cumpărături al românilor de Black Friday s-a ridicat la aproximativ 300 de lei.

Vârful de cumpărături online de Black Friday a fost vineri între 09:00 şi 11:00 şi seara între 21:00 şi 23:00

Traficul a început să crească substanţial încă de joi după ora 19:00, când a fost anunţat evenimentul Black Friday la televizor. Au fost 3 vârfuri de trafic: joi la ora 00:00 (când multe magazine online au dat startul promoţiilor), vineri dimineaţa între 8:00 - 9:00 şi vineri seara între orele 19:00 - 21:00.

"Observăm un comportament de achiziţie care funcţionează după următorul model: mulţi cumpărători au intrat la miezul nopţii să vadă ofertele, foarte probabil şi-au pus produsele favorite în coş şi s-au întors dimineaţa pentru a finaliza achiziţiile şi din nou vineri seara, după programul de lucru. Sunt magazine online care <> de acest comportament de consum, anunţând extinderea gamei de produse la ofertă cu câteva ore înainte ca aceste reduceri să intre în vigoare, dându-le astfel cumpărătorilor motive să revină pe site", a afirmat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network.

El a precizat că, uitându-ne la cifre şi la creşterea lor de la un an la altul, este foarte clar că şi Black Friday-ul de anul acesta a fost un succes, că piaţa atinge un nivel evident de maturizare, iar anumite categorii sunt pe un trend de creştere ce se va păstra în continuare şi după Black Friday.

 

AGERPRES

Citeşte mai multe despre:   Black Friday

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Activitate intensă pe piața muncii. Angajatorii au contactat de trei ori mai mulți candidați în iulie 2021

Activitate intensă pe piața muncii.  Angajatorii au contactat de trei ori mai mulți candidați în iulie 2021
Activitate pe piața muncii peste așteptări, în iulie 2021. Angajatorii au contactat de trei ori mai mulți candidați. Interesul pentru activitățile care pot fi făcute de oriunde își păstrează locul în...

Consiliul Concurenței analizează preluarea unor companii din Grupul Idea de către Banca Transilvania

Consiliul Concurenței analizează preluarea unor companii din Grupul Idea de către Banca Transilvania
Consiliul Concurenţei analizează tranzacţia de preluare a mai multor companii din Grupul Idea de către Banca Transilvania. Este vorba despre Idea Bank, Idea Investment, Idea Leasing IFN şi Idea...

Veniturile companiilor de social media au crescut cu până la 125% în trimestrul II din 2021

Veniturile companiilor de social media au crescut cu până la 125% în trimestrul II din 2021
Dintre companiile de social media componente ale indicelui S&P 500 care și-au prezentat deja performanțele, 88% au raportat câștiguri mai bune decât se prognoza. Dacă tendința continuă, ar fi cea mai mare...

Furnizorii de energie: Am intrat într-o spirală de creștere a prețurilor în toate sectoarele

Furnizorii de energie: Am intrat într-o spirală de creștere a prețurilor în toate sectoarele
Traversăm o perioadă dificilă, cu turbulențe, impredictibilitate și multe schimbări, care creează o stare de disconfort în rândul operatorilor și consumatorilor. Am intrat într-o spirală de creștere...

Românii au cheltuit 500 milioane de euro pe pariuri sportive şi jocuri de noroc

Românii au cheltuit 500 milioane de euro pe pariuri sportive şi jocuri de noroc
Românii au cheltuit în 2020 circa 500 milioane de euro în online pe pariuri sportive şi jocuri de noroc. Piaţa a crescut cu aproape 90% în pandemie, cel mai alert ritm. Campionatul European de Fotbal a dat...

Centura Bacăului a fost finalizată înainte de termen

Centura Bacăului a fost finalizată înainte de termen
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că, miercuri, au fost recepționate lucrările de construcție a Variantei de ocolire Bacău, după ce s-au dat în folosință și...

Afacerile mall-urilor au scăzut cu peste 20% în timpul pandemiei

Afacerile mall-urilor au scăzut cu peste 20% în timpul pandemiei
Afacerile mall-urilor din România au scăzut cu 20,6% în timpul pandemei de COVID-19 iar cele ale parcurilor de retail s-au diiminuat cu 9,5%, potrivit studiului realizat de Cushman & Wakefield...

(P) Mașina potrivită pentru tine poate fi la AutoDel!

(P) Mașina potrivită pentru tine poate fi la AutoDel!
Achiziționarea mașinii ideale poate fi o reală bătaie de cap. De multe ori bugetul și dorințele nu se potrivesc și astfel ajungi să cumperi ceva ce nu îți place. Pentru această problemă, soluția este...

Sectorul IMM-urilor scârțâie din toate încheieturile

Sectorul IMM-urilor scârțâie din toate încheieturile
Deși premierul Florin Cîțu se laudă cu marea creștere a economiei din acest an, zeci de mii de firme sunt cu spatele la zid. Ultimele statistici arată că în primul semestru al acestui an, numărul companiilor...

Premierul Cîțu a rezolvat problema exportului de ovine și caprine – prin eliminare

Premierul Cîțu a rezolvat problema exportului de ovine și caprine – prin eliminare
România poate fi eliminată, în sfârșit, din topul mondial al exportatorilor de ovine și caprine, după ce premierul Florin Cîțu a intervenit personal, luni, în stoparea transportului de animale vii. Motivația...

Șomajul s-a situat la 3% în iunie 2021

Șomajul s-a situat la 3% în iunie 2021
La sfârşitul lunii iunie 2021, rata şomajului înregistrat la nivel naţional a fost de 3%, mai mică decât cea din luna anterioară cu 0,06 pp şi egală cu cea din luna iunie a anului 2020. Numărul total de şo...

Înmatricularile auto au crescut cu peste 20% în iulie 2021

Înmatricularile auto au crescut cu peste 20% în iulie 2021
Circa 17.500 de autovehicule noi au fost înmatriculate în luna iulie 2021, cu 20,3% mai mari faţă de aceeaşi perioadă din anul trecut, transmite Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile...

Prețurile producției industriale au crescut cu peste 11% în iunie 2021

Prețurile producției industriale au crescut cu peste 11% în iunie 2021
Preţurile producţiei industriale au crescut cu 11,8% în luna iunie 2021, comparativ cu aceeași perioadă din anul trecut, arată datele Institutului Naţional de Statistică (INS). Totodată, acestea au...

Piața locală de fuziuni și achiziții a crescut la 1,8 miliarde de euro în primul semestru din 2021

Piața locală de fuziuni și achiziții a crescut la 1,8 miliarde de euro în primul semestru din 2021
Valoarea totală estimată a tranzacțiilor de tip M&A a fost de 1,8 miliarde de euro în primul semestru din 2021, pentru circa 80 de tranzacții anunțate, arată o analiză PwC România. Astfel, prima...
Serviciul de email marketing furnizat de