x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Care au fost preferințele românilor de Black Friday. Cea mai scumpă comandă din Vinerea Neagră

0
19 Noi 2019 - 15:28
Care au fost preferințele românilor de Black Friday. Cea mai scumpă comandă din Vinerea Neagră


Românii au cumpărat produse foarte diverse de Black Friday, de la cazane de ţuică profesionale, produse de fashion şi beauty, bijuterii cu diamante, pachete turistice, haine de blană naturală, și până la automatizări pentru porţi batante. Cea mai mare comandă, în valoare de aproape 30.000 de lei, a conţinut patru obiective foto şi trei blitzuri Nikon, potrivit unei analize realizate de compania de marketing online, 2Performance.
Este primul an în care s-a cumpărat mai mult cu ajutorul smartphone, atât ca număr de comenzi, cât şi ca procent din valoarea totală a comenzilor.

Perioada de Black Friday (14-17 noiembrie 2019) a însemnat pentru cele peste 700 magazine online înscrise în platforma de afiliere 2Performant creşteri pe toţi indicatorii importanţi: 41.000 vânzări online (15,3% creştere faţă de 2018) în valoare totală de 2,56 milioane euro (creştere de 20,4% faţă de 2018). În urma acestor vânzări, afiliaţii au primit comisioane de 158.240 euro, cu 30,3% mai mult decât anul trecut.

Cele mai multe vânzări s-au înregistrat în categoriile Cărţi, Filme & Muzică, Fashion şi Electro IT&C. Însă a crescut foarte mult numărul comenzilor din categoriile Beauty (108%), Casă & Grădină (69,5%) şi Produse pentru Animale (47%) comparativ cu anul trecut.

Cea mai mare vânzare online, în valoare de 29.198,5 lei, a constat din 4 obiective foto şi 3 blitzuri Nikon, comandă plasată pe site-ul shop.yellowstore.ro. Pe locurile 2 şi 3 se situează tot coşuri multiple de camere şi accesorii foto (21.820,5 lei plus TVA, respectiv 20.862,3 lei plus TVA), vânzări generate pentru f64.

Cel mai scump televizor cumpărat a fost un QLED Samsung de 208 cm, în valoare de 12.176 lei plus TVA, vândut de Evomag, care a beneficiat de o reducere de 40%.

Coşul mediu de cumpărături al românilor de Black Friday s-a ridicat la aproximativ 300 de lei.

Vârful de cumpărături online de Black Friday a fost vineri între 09:00 şi 11:00 şi seara între 21:00 şi 23:00

Traficul a început să crească substanţial încă de joi după ora 19:00, când a fost anunţat evenimentul Black Friday la televizor. Au fost 3 vârfuri de trafic: joi la ora 00:00 (când multe magazine online au dat startul promoţiilor), vineri dimineaţa între 8:00 - 9:00 şi vineri seara între orele 19:00 - 21:00.

"Observăm un comportament de achiziţie care funcţionează după următorul model: mulţi cumpărători au intrat la miezul nopţii să vadă ofertele, foarte probabil şi-au pus produsele favorite în coş şi s-au întors dimineaţa pentru a finaliza achiziţiile şi din nou vineri seara, după programul de lucru. Sunt magazine online care <> de acest comportament de consum, anunţând extinderea gamei de produse la ofertă cu câteva ore înainte ca aceste reduceri să intre în vigoare, dându-le astfel cumpărătorilor motive să revină pe site", a afirmat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network.

El a precizat că, uitându-ne la cifre şi la creşterea lor de la un an la altul, este foarte clar că şi Black Friday-ul de anul acesta a fost un succes, că piaţa atinge un nivel evident de maturizare, iar anumite categorii sunt pe un trend de creştere ce se va păstra în continuare şi după Black Friday.

 

AGERPRES

Citeşte mai multe despre:   Black Friday

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Cercetătorii și specialiștii sunt așteptați la primul târg de invenții și inovații din domeniul alimentar

Cercetătorii și specialiștii sunt așteptați la primul târg de invenții și inovații din domeniul alimentar
La sfârșitul lunii noiembrie va avea loc primul târg de invenții și inovații din domeniul alimentar din România, INOVALIMENT. Evenimentul se va desfășura online, în perioada 23-27 noiembrie 2020, și este...

Investițiile străine se prăbușesc

Investițiile străine se prăbușesc
Investiţiile străine directe la nivel global vor scădea cu 40% în 2020, pe fondul temerilor privind o recesiune profundă, estimează Conferinţa Naţiunilor Unite pentru Comerţ şi Dezvoltare (UNCTAD). În primul...

Cîțu: Deficit peste 6% la nouă luni

Cîțu: Deficit peste 6% la nouă luni
Deficitul bugetar pe primele nouă luni din 2020 este de 67,27 miliarde de lei, sau 6,36% din Produsul Intern Brut (PIB), a declarat ministrul Finanţelor Publice, Florin Cîţu. Potrivit acestuia, țara noastră...

Conform noii directive europene, statele membre trebuie să anunţe Comisia Europeană cu privire la orice proiect de lege ce conţine reglementări tehnice

Conform noii directive europene, statele membre trebuie să anunţe Comisia Europeană cu privire la orice proiect de lege ce conţine reglementări tehnice
Directiva (EU) 2015/1535 prin care statele membre trebuie să anunţe Comisia cu privire la orice proiect de lege ce conţine reglementări tehnice, înainte de adoptarea acestuia, îşi propune să prevină crearea de...

Schimbări rele pe piața muncii. Angajații acceptă condiții sub nivelul lor

Schimbări rele pe piața muncii. Angajații acceptă condiții sub nivelul lor
Pandemia de coronavirus aduce schimbări majore pe piața muncii din România. Persoanele care și-au căutat un loc de muncă, începând din luna martie, au fost de acord să lucreze în posturi inferioare...

Industria, motorul economiei românești

Industria, motorul economiei românești
Industria reprezintă în România 24,1% din valoarea adăugată, țara noastră fiind printre statele UE unde această ramură a economiei este cea mai dezvoltată.  În funcție de producția generată,...

Patru din cinci case nu au asigurare la cutremur

Patru din cinci case nu au asigurare la cutremur
Din cele 9 milioane de locuințe existente în fondul locativ național, mai puțin de două milioane au asigurare împotriva dezastrelor naturale (cutremur, inundații, alunecări de teren), ceea ce înseamnă că...

Deși mai scumpe, creditele în lei atrag românii

Deși mai scumpe, creditele în lei atrag românii
Creditele în lei, care au dobândă mai mare, au crescut, iar cele în valută au scăzut,pe fondul deprecierii monedei naționale, în cele șase luni scurse de la introducerea actului normativ care permite amânarea...

Inițiativa celor Trei Mări va pompa bani grei în România

Inițiativa celor Trei Mări va pompa bani grei în România
Reprezentanții la vârf ai mediului de afaceri din țările membre ale Inițiativei celor Trei Mări (I3M), printre care și România, reuniți zilele acestea la Tallinn, în Estonia, au pe masa negocierilor crearea...

Majorarea pensiilor și alocațiilor, impact de 13 mld. lei în prima lună

Majorarea pensiilor și alocațiilor, impact de 13 mld. lei în prima lună
Cheltuielile bugetare cu asistența socială (din care pensiile și alocațiile copiilor reprezintă peste 80%) au urcat cu 12,9 miliarde de lei în septembrie - prima lună în care fuseseră majorate - față de...

70 mld. lei, activele Pilonului II de pensii

70 mld. lei, activele Pilonului II de pensii
La mijlocul lunii octombrie, titlurile de stat reprezentau 67,2% din plasamentele realizate de cele şapte fonduri de pensii private autorizate pentru Pilonul II. Per total, valoarea activului net era de 70,031 miliarde...

Obiceiuri schimbate de pandemie. Oamenii preferă să circule în propriile mașini

Obiceiuri schimbate de pandemie. Oamenii preferă să circule în propriile mașini
Măsurile de protecție pentru limitarea răspândirii pandemiei de coronavirus i-a determinat pe mulți oameni să folosească autoturismul ori să apeleze la firmele de taximetrie în defavoarea transportului...

Sute de mii de români spun adio contoarelor clasice și primesc unele inteligente pentru a-și eficientiza consumul de energie electrică

Sute de mii de români spun adio contoarelor clasice și primesc unele inteligente pentru a-și eficientiza consumul de energie electrică
Galerie Foto Contorul inteligent pune stăpânire pe tot mai multe gospodării din țară. Numai anul acesta, companiile românești de distribuție ale grupului Enel, lider mondial și pionier în tehnologia contoarelor...

O mare companie de asigurări iese de pe piața din România

O mare companie de asigurări iese de pe piața din România
Compania de asigurări Aegon își vinde afacerile din Europa de Est, printre care și România. Firma olandeză vrea să-și diminueze pierderile înregistrate din cauza crizei provocate de pandemia de...

Școală pentru experți în vinuri

Școală pentru experți în vinuri
Galerie Foto După 20 de ani de carieră în domeniul viniviticol, unul dintre cei mai buni degustători din România a pus și bazele unei școli pentru viitorii specialiști. România este una dintre țările cu maxim potențial pe...
Serviciul de email marketing furnizat de