Cu ajutorul învățării automate ai posibilitatea să personalizezi produsele pentru clienții tăi, să reduci costurile, să îmbunătățești deciziile și până la urmă să îți organizezi mai eficient timpul. În așa mod, personalizezi foarte mult experiența, așa cum o fac cei de la Mr Bet. Asemenea business-uri folosesc insight-urile obținute din comportamentul utilizatorilor, le prelucrează utilizând anumite modele AI și oferă utilizatorilor săi, la ieșire, o experiență 100% personalizată.
Învățarea automată este ca un asistent personal, pentru că preia multe din activitățile tale zilnice și le face într-un mod rapid, eficient și exact. Toate aceste calități sunt extrem de importante în era digitală în care trăim.
Tipuri de învățare automată în afaceri
Există mai multe moduri, în care afacerea ta poate fi gestionată automat. Îți pare ciudat să depui minim efort și să obții maxim rezultate? Nimic nu este imposibil în epoca tehnologică actuală. Îți propunem câteva exemple de învățare automată, care vor face ca afacerea ta să meargă ca pe roate:
1. Chatboții - acest software își propune să ofere răspuns rapid și suport potențialilor tăi clienți. Este foarte important să-ți valorifici produsul, să menții interesul clientului și să fii mereu acolo când el are nevoie de tine, acest lucru îți este asigurat datorită asistentului tău virtual chatbot.
2. Motoare de recomandare - sunt niște algoritmi care, ținând cont de cumpărăturile anterioare ale clientului îi oferă produsele care l-ar putea interesa. În așa mod le elimină pe acelea care nu au nici o tangență cu preferințele cumpărătorului și economisește timp.
3. Prețuri dinamice - reprezintă niște sisteme care ajustează prețul produselor în funcție de schimbările care se produc pe piață. Așadar, nu trebuie tu singur să te informezi din mai multe surse, să ții cont de cererile și condițiile pe piață, doar trebuie să profiți de acest tip de învățare, care automat oferă un preț potrivit produsului tău.
Impactul învățării automate în afaceri
Învățarea automată are un impact benefic asupra unei afaceri. Acest tip de învățare se încadrează perfect în cerințele, necesitățile și scopurile afacerii. Iată câteva beneficii în urma implementării învățării automate în afacere:
· Creșterea eficienței și productivității: datorită învățării automate, sarcinile de la statutul de ,,rutină’’ trec la un nou statut de ,,automatism’’, ceea ce liberează timpul angajaților pentru activități mai complexe și creative.
· Personalizarea experienței clienților: motoarele de recomandare adaptează produsul pentru clienți, ține cont de preferințele lor și le oferă exact ceea ce au ei nevoie, fără a pierde timp pe produsele care nu au nici o tangență cu dorința cumpărătotilor.
· Dezvoltare de noi produse și servicii: învățarea automată poate descoperi noi oportunități de afaceri și poate ajuta la dezvoltarea de produse și servicii inovatoare bazate pe cerințele pieței.
· Decizii mai informate: învățarea automată poate analiza detaliat și rapid cantități mari de date, oferind perspective și tendințe care ajută la luarea deciziilor strategice.
· Îmbunătățirea managementului riscurilor: algoritmii de învățare automată detectează tranzacțiile frauduloase și evaluează riscurile asociate cu clienții, ajutând companiile să ia măsuri preventive și să minimizeze pierderile financiare
Învățarea automată este o adevărată descoperire pentru afacerea ta. Fiecare acțiune întreprinsă de tine, care deja a devenit o rutină irositoare de timp, poate fi preluată acum de învățarea automată. Acest tip de învățare îți oferă posibilitatea să te axezi și pe alte laturi importante ale afacerii tale.