x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Concedii de două milioane de euro

Concedii de două milioane de euro

de Elena Stan    |    12 Mai 2009   •   00:00

Bucureştenii au cumpărat vacanţe în valoare de circa două milioane de euro de la târgul de turism al Bucureştiului. Cele mai solicitate destinaţii au fost Grecia, Turcia, Bulgaria, Tunisia şi Spania.



Criza economică a determinat agenţiile de turism să realizeze cât mai multe oferte speciale pentu a atrage turiştii. "Este un an de criză, dar agenţiile de turism nu trebuie să reducă motoarele şi trebuie să fie cât mai prezente pe piaţă şi la cât mai multe târguri de turism. Vrem să dovedim clienţilor că o vacanţă nu trebuie să fie tăiată de pe lista de cheltuieli", a spus Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT).

Bucureştenii au avut ocazia să-şi achiziţioneze o vacanţă la preţ redus de la târgul organizat la sfârşitul săptămânii trecute în Parcul Izvor. "Numărul persoanelor care au vizitat târgul de turism a fost mai mare faţă de anul trecut, ajungând de la 12.000 la peste 15.000", ne- a declarat Traian Bădulescu, purtătorul de cuvânt al ANAT.

REDUCERE
Majoritatea operatorilor prezenţi la târg au oferit rduceri între 5%-15% pentru pachetele vândute sau pentru rezervările făcute pe perioada târgului. "Persoanele care au fost la târg şi şi-au făcut rezervare, beneficiază de reducere de la 5%-15% prin prezentarea pliantului primit la târg. Estimăm că au fost vândute vacanţe în valoare de circa 2 milioane de euro, sumă aproximativ egală cu cea de anul trecut. Diferenţa faţă de anul trecut constă în numărul mai mare de pachete turistice vândute, însă la un preţ puţin mai mic faţă de anul trecut", ne-a declarat Traian Bădulescu.

 "Noi am avut 10% reducere pe perioada târgului pentru pachetele vândute, precum şi pentru rezervările ferme, adică pentru persoanele care au plătit un acont", ne-a declarat Cristina Irimia, director de marketing al J'info tours.

Cele mai căutate destinaţii au fost Grecia, Turcia, Bulgaria şi Litoralul românesc. "Cele mai solicitate destinaţii au fost anul acesta Grecia, Turcia, Bulgaria, Spania şi Cipru. De asemenea, au fost foarte bine promovate şi unele destinaţii noi precum Muntenegru, Iugoslavia, Senegal şi Croaţia", ne-a explicat Traian Bădulescu.

×
Subiecte în articol: economic