x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Cumpărătorii din România asociază centrele comerciale cu destinaţia favorită pentru a lua masa

Cumpărătorii din România asociază centrele comerciale cu destinaţia favorită pentru a lua masa

19 Oct 2015   •   18:46
Cumpărătorii din România asociază centrele comerciale cu destinaţia favorită pentru a lua masa
Sursa foto: Marin Raica/Intact Images

Cumpărătorii din România, Turcia, Spania, Emiratele Arabe Unite şi Africa de Sud asociază centrele comerciale cu destinaţia favorită pentru a lua masa, conform celui mai recent studiu Food&Beverages, remis luni AGERPRES.

Aproape o treime dintre consumatorii din Europa, Africa de Sud şi Orientul Mijlociu îşi propun să intre într-un restaurant sau într-o cafenea când merg într-un centru comercial, conform studiului realizat de compania de consultanţă imobiliară CBRE.Potrivit sursei citate, 40% dintre aceştia merg la cumpărături după ce intră într-un restaurant sau o cafenea, chiar dacă intenţia lor iniţială era doar să ia masa.

Studiile CBRE arată tendinţa clară a consumatorilor de a căuta şi aprecia oferte consistente şi diverse de restaurante şi cafenele în centrele comerciale ceea ce ar putea aduce tendinţe noi în realocarea spaţiilor pentru a oferi vizitatorilor opţiuni mai bune pentru zona de food court.

'Rezultatele înregistrate la nivel EMEA se regăsesc în piaţa locală. Românii apreciază zona de restaurante şi cafenele din cadrul unui centru comercial. Consumatorul român devine mult mai pretenţios. El aşteaptă calitate şi o experienţă memorabilă atunci când ia masa într-un centru comercial. Astfel, dezvoltatorii, proprietarii şi companiile de property management trebuie să ofere soluţii inovative şi să livreze clientului această experienţă', explică Laura Bencze-Dumea, Head of Retail CBRE EMEA.

Rezultatele arată că 59% dintre cumpărătorii din Emiratele Arabe Unite, 57% dintre sud-africani, 52% din turci, 51% dintre polonezi şi 42% dintre spanioli merg la mall doar să mănânce şi să bea. Realizatorii studiului au intervievat 22.000 de subiecţi din 22 de pieţe din Europa, Africa de Sud şi Orientul Mijlociu pentru a le afla percepţiile despre zona de food court din centrele comerciale. AGERPRES

×