Vânzările Dacia au crescut, în primul semestru din 2009, cu 20,3 la sută, la 153.826 de vehicule, comparativ cu 127.842 vehicule în perioada similară din 2008, conform unui comunicat dat publicităţii de Renault.
Dacia şi-a majorat cota de piaţă în România cu 2,5 la sută în prima jumătate a anului, pe o piaţă care a scăzut cu 53,7 la sută. Pe unele pieţe, Dacia a înregistrat rezultate financiare foarte bune, datorită creşterii vânzărilor modelului Sandero.
În Europa, vânzările Dacia au crescut în primul semestru cu 95,8 la sută, la 101.810 de vehicule, comparativ cu 52.005 vehicule în perioada similară din 2008, vânzările Logan înregistrând în Germania o creştere de 83,1 la sută.
În regiunile Euromed (Europa Orientală, Rusia, regiunea Maghreb, Turcia) şi Eurasia, vânzările Dacia au înregistrat, în perioada ianuarie-iunie 2009, un declin de 29,3 la sută, şi, respectiv, 66,2 la sută. Totuşi Vânzările Dacia au crescut cu 19,9 la sută în Maroc şi cu 56,3 la sută în Algeria.
Citește pe Antena3.ro