Daca iti "parasti" prietenii, poti sa primesti bonusuri certe in bani sau premii de pana la 500 de euro, prin tragere la sorti. Bancile apeleaza la metode netraditionale pentru a-si atrage noi clienti.
Aproape 20% din noii posesori de Card Finans Avantaj castigati in ultima luna de Finansbank au fost atrasi pe baza recomandarilor clientilor existenti. In urma cu aproape doua luni banca a declansat o campanie prin care ii rasplateste pe clienti cu bonusuri. Dintre persoanele recomandate, 85% au fost interesate, dar pentru ca nu toate au fost si eligibile pentru acordarea cardului, doar 65% au primit cardul. Acestea au fost rezultate obtinute in conditiile in care luna trecuta nu a existat o promovare clara a campaniei, potrivit vicepresedintelui Finansbank (Romania) SA, Omer Tetik. "Am inceput sa o promovam mai agresiv si pe alte canale, cand am vazut ca este bine primita", precizeaza acesta. Campania este anuntata acum si printr-un spot radio. Valoarea unui bonus este de 4 euro. Superbonusul este de 15 euro si se acorda atunci cand in urma recomandarilor facute de o persoana au fost livrate minimum 11 carduri. BAZA DE DATE. "Exista o baza de date pe care o vehiculeaza absolut toate firmele, inclusiv institutiile financiare. Respectivii clienti sunt bombardati cu fly-ere, telefoane sau e-mail-uri. Noi ne-am gandit ca este foarte simplu sa profitam de baza de date pe care o are banca, mai bine zis de clientii nostri", explica Omer Tetik. El a observat ca oamenii sunt deja plictisiti de premiile traditionale, motiv pentru care banca acorda o foarte mare atentie canalelor alternative de promovare, campaniilor ne-standard.Citește pe Antena3.ro
"Exista o baza de date pe care o vehiculeaza absolut toate firmele, inclusiv institutiile financiare. Respectivii clienti sunt bombardati cu fly-ere, telefoane sau e-mailuri. Noi ne-am gandit ca este foarte simplu sa profitam de baza de date pe care o are banca, de clientii nostri" - Omer Tetik, vicepresedinte Finansbank (Romania) SA
TOMBOLA REFERINTELOR
|
Raiffeisen Bank ii rasplateste cu premii de 200, 300 si 500 de euro pe cei care ii ofera "ponturi" despre noi clienti, in cadrul tombolei lunare a referintelor. Campania se desfasoara incepand din luna aprilie, iar organizatorii considera eficienta metoda de promovare. Fiecare persoana recomandata inseamna o sansa la tombola. Participarea la campanie nu este conditionata de calitatea de client, dar acestia sunt primii vizati, promovarea ei fiind facuta pe site si in interiorul agentiilor. Pentru fiecare persoana recomandata, participantul intra in tombola cu un cupon de referinta. Potrivit regulamentului, nu pot participa insa angajatii bancii precum si agentiile de publicitate implicate. Acesta este considerat valid daca s-a vorbit pe baza ofertei de produse si servicii a Raiffeisen Bank cu persoana recomandata pe cupon cel putin trei minute la telefon.
|