x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Promovare doar pe hărtie

Promovare doar pe hărtie

de Elena Stan    |    14 Sep 2007   •   00:00
Promovare doar pe hărtie


Edilii Capitalei şi operatorii din turism vor să atragă turiştii străini in "micul Paris" cu o broşură şi un ghişeu de informare.



Edilii Capitalei şi operatorii din turism vor să atragă turiştii străini in "micul Paris" cu o broşură şi un ghişeu de informare.

Primăria Capitalei impreună cu principalii actori de pe piaţa turismului au decis că este momentul să se ocupe şi de viitorul turistic al Bucureştiului, deoarece veniturile din turism sunt zero, deşi există un potenţial ridicat, spun ei. "Bucureştiul are nevoie să devină o destinaţie turistică deoarece, in structura veniturilor, in comparaţie cu alte capitale europene, incasările din turism tind către zero. Bucureştiul are toate premisele să devină o destinaţie turistică, şi nu doar una de business", a declarat Adriean Videanu, primarul general al Capitalei. Actorii implicaţi cred că pentru inceput nu este nevoie de bani, ci de o mai bună comunicare. "Este foarte importantă investiţia in resursa umană. Ultima grijă o reprezintă banii", a spus Dragoş Michael Anastasiu, preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT).


PROMISIUNI. Pentru inceput, atacăm piaţa extermă a turismului cu promisiunea că pănă la finele anului vom avea un centru de informare turistică funcţional la fostul restaurant Sincron, o broşură şi o nouă Direcţie pentru dezvoltarea turismului, infiinţată in cadrul Primăriei Capitalei. "Momentan nu ştim exact ce evenimente culturale se vor organiza anul viitor, deşi toate aceste informaţii ar trebui transmise deja, pentru a fi incluse in ghidurile de promovare internaţionale. La noi există o foarte mare lipsă de comunicare intre factorii implicaţi in turism", a declarat Dragoş Michael Anastasiu.


Ce oferim turiştilor

Pentru promovarea Capitalei va fi implementat proiectul "Bucureşti - destinaţie turistică". Acesta va face cunoscute punctele de atracţie din oraş, principalele evenimentele culturale, palatele şi casele memoriale, bulevardele, cafenelele, monumentele, muzeele şi marile parcuri. Videanu mizează pe Muzeul de artă, Observatorul Astronomic, deşi arată jalnic, Parcul Herăstrău, Casa Poporului şi centrul istoric, care in prezent este brăzdat de şanţuri şi de clădiri care arată ca după bombardament.
"Bucureştiul are cea mai puternică arhitectură interbelică", a spus Videanu. De asemenea, va fi creată o broşură, insă o promovare eficientă se poate face şi pe internet. "Pentru a face un site inteligent nu este nevoie de o minte sclipitoare şi de foarte mulţi bani", a spus Anastasiu.

×
Subiecte în articol: economic