x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Responsabil cu societatea

Responsabil cu societatea

13 Apr 2011   •   18:53

Componenta socială, mai ales ales acum pe timp de criză, devine un element tot mai important în politicile de CSR ale companiilor. CSR este o concepţie referitoare la contribuţia pe care trebuie să o aibă companiile la dezvoltarea societăţii moderne. De aceea, Săptămâna Financiară, Fin.ro şi The Group au prezentat ieri campania „Responsabil cu socie­ta­tea”, care va fi lansată pe data de 2 mai. Adoptarea principiilor de CSR de către companii serveşte obiectivelor de dezvoltare durabilă.

În acest sens, statele şi instituţiile interna­ţionale au elaborat o serie de standar­de agreate de Naţiunile Unite, UE şi OCDE. Campania va încuraja companiile, prin intermediul Săp­tă­mâ-nii Financiare şi a Fin.ro, să parti­cipe la o competiţie de responsabili­za­re socială. „Oamenii pri­vesc activ  politica de responsabilitate so­cială a campaniilor, dar mai ales din punctul de vedere al ajutorului material. Prin această campanie vrem să mer­gem şi mai departe la fel ca în ţările civilizate chiar dacă suntem pionieri pe acest drum. Pe noi ne interesează în primul rând conduita în afaceri, dar şi politicile de angajare în companii”, a declarat Gabriela Vrân­cea­nu Firea, director general Fin.ro şi Săptămâna Financiară. „Timp de 12 săptămâni vom avea o rubrică permanentă în Săp­tămâna Financiară în care vom pre­zenta un proiect, iar în final vom vedea care este cel mai de succes proiect.

Toate proiectele vor fi postate pe site-ul Fin.ro, unde pu­blicul le va vota. Vor fi media­ti­zate prin reportaje la tv campaniile cele mai valoroase. Premiul va fi dat de pu­blic. La campania „Respon­sa­bil cu socie­tatea” este ca la Olimpiadă: nu este important să câş­tigi, ci important e să participi”, a pre­ci­zat Radu Pre­da, director editorial la SFin.

×
Subiecte în articol: economia