România nu are o imagine distinctă ca brand de ţară şi ocupă locul 81 din 102 de state în raportul Country Brand Index (CBI) pentru 2009 al companiei FutureBrand.
"România este nedezvoltată ca brand. Locuitorii din alte colţuri ale lumii cunosc România foarte puţin, iar profilul ţării nu este distinct", se arată în raportul CBI, care cuantifică imaginea unei ţări în funcţie de 29 de criterii, de la istorie la mediul de afaceri şi situaţia economică. Capitolele la care România se regăseşte în prima jumătate a clasamentelor sunt "mediul natural" (locul 19), "istorie" (44), "tehnologie de vârf" (45), "puterea de cumpărare" (45), respectiv "standardul de viaţă" (47). În studiul CBI din 2008, România a ocupat locul 76 din 78 de ţări analizate. Pe primul loc în clasamentul CBI de anul acesta se situează Statele Unite, urmate de Canada, Australia, Noua Zeelandă şi Franţa.
Citește pe Antena3.ro