Studiu: Românii vor să ia masa în oraș după deschiderea restaurantelor
Românii intenţionează să ia masa în oraş după deschiderea restaurantelor. Ei vor cheltui însă mai puțin cu 10% față de anul trecut, arată un studiu realizat de Hospitality Culture și Exact Business Solutions.
Restaurantul standard rămâne pe primul loc în preferinţe (47%), urmat de fast-food (45%) şi supermaketurile care au la vânzare mâncare caldă (35%).
78% dintre respondenţii care intenţionează să iasă în oraş au menţionat faptul că, pentru a se simți în siguranță, locurile unde vor merge ar trebui să aibă o igienizare şi dezinfectare programată a spaţiilor, iar 77% au spus că preferă o distanţă mai mare între mese.
69% dintre cei chestionaţi spun că preferă terasele.
64% dintre respondenţii care intenţionează să comande mâncare la domiciliu/birou vor mâncare gătită, cel puţin o dată pe săptămână.
Studiul Hospitality Culture Institute şi Exact Business Solutions a fost realizat în luna mai, în cinci dintre orașele mari din România: Bucureşti, Braşov, Timişoara, Cluj şi Iaşi.
Culegerea datelor cantitative s-a realizat prin metodologia CAWI (Computer Assisted Web Interview - Exact Panel).

Ştiri din .ro
Creștere spectaculoasă a capitalului românesc în start-up-uri
Unitatea 1 CNEE Cernavodă va fi oprită pe 23 ianuarie 2021
Majoritatea angajaților vor un loc de muncă aproape de casă
Primul atelier de cold brew și craft soda din România

Construcții împotmolite. Ultimul loc din UE
Pandemia ne-a răsturnat obiceiurile de consum
Vești bune pentru șoferi. Polițele RCA vor fi decontate direct
Schimbări importante în noile contracte de energie electrică. Clienții vor primi acasă un formular
Cum utilizaţi comparatorul de oferte al ANRE
Cine sunt ofertanții prețurilor de chilipir pentru curentul casnic
Bilanțul primilor ani de liberalizare a pieței de energie: 75% dintre clienții Enel au deja contracte concurențiale, potrivite nevoilor acestora
Consiliul Concurenţei se concentrează pe monitorizarea pieţei
O liberalizare ratată: Să se revizuiască, primesc, dar să nu se schimbe nimic

Bunăvoinţa furnizorilor şi false aşteptări pentru clienţi

Ofertele marilor furnizori de energie pentru piaţa concurenţială
