x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Udrea plăteşte 1 milion de euro pentru consultanţa primită în vederea promovării brandului turistic. Vezi aici cine ia banii

Udrea plăteşte 1 milion de euro pentru consultanţa primită în vederea promovării brandului turistic. Vezi aici cine ia banii

de Elena Stan    |    28 Oct 2011   •   11:01
Udrea plăteşte 1 milion de euro pentru consultanţa primită în vederea promovării brandului turistic. Vezi aici cine ia banii

Societatea EMC South Central Europe SRL – The Network asigura, in urmatorii trei ani, consultanta pentru MDRT privind coordonarea activitatilor de promovare a brandului turistic al Romaniei, incepand cu elaborarea, implementarea si verificarea executiei planurilor anuale de marketing turistic, impreuna cu terti parteneri (agentii de publicitate/relatii publice/media), in concordanta cu Planul de marketing turistic al Romaniei 2011-2015, potrivit Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT). Valoarea contractului pe intreaga perioada de trei ani este de 3.256.218 lei fara TVA (4 milioane de lei cu TVA, echivalentul a 1 milion de euro).Serviciile de consultanta in managementul proiectului reprezinta cheltuieli eligibile din fondurile europene alocate Romaniei in cadrul operatiunii de creare a unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national. Operatiunea se deruleaza prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 5, Domeniul Major de Interventie 5.3 'Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica'.Totodata, compania va asista MDRT in realizarea unui proces eficient de control al bugetului anual de marketing, precum si in toate procesele activitatii de promovare: creatie, productie, planificare si cumparare media, relatii publice, comunicare on-line, cercetare si monitorizare. De asemenea, compania va fi implicata in toate etapele acestor procese, de la elaborarea caietelor de sarcini pentru achizitiile necesare, la evaluarea si selectarea prestatorilor precum si managementul relatiei cu operatorii economici selectati.

×