Vânzările Carrefour în România au coborât cu 2,8% în trimestrul al treilea, la 270 de milioane de euro, declinul fiind limitat de aportul pozitiv al extinderii reţelei de magazine, în timp ce la nouă luni grupul francez a înregistrat un declin uşor, de 0,7%, la 804 milioane de euro.
În termeni comparabili, Carrefour a înregistrat în România o scădere de 6,1% în trimestrul al treilea şi de 5,3% la nouă luni, potrivit raportului financiar al grupului.
Calculată la un curs de schimb constant, scăderea vânzărilor a fost de 2,1% în iulie-septembrie şi de 1,7% pentru primele nouă luni.
Extinderea reţelei de spaţii comerciale a avut o contribuţie de patru puncte procentuale în evoluţia vânzărilor Carrefour pe piaţa românească în trimestrul trei, respectiv de 3,6 puncte procentuale pentru întreaga perioadă de nouă luni.
Evoluţia cursului de schimb a afectat negativ vânzările din trimestrul trei pe piaţa românească cu 0,7 puncte procentuale, în timp ce pentru ianuarie-septembrie a existat un impact pozitiv de un punct procentual.