x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Intact Media Group îşi adjudecă leadership-ul lunii septembrie

Intact Media Group îşi adjudecă leadership-ul lunii septembrie

de Cristiana Stamatescu    |    02 Oct 2012   •   18:01
Intact Media Group îşi adjudecă leadership-ul lunii septembrie

Televiziunile Grupului Intact au fost din nou lider de audienţă pe majoritatea intervalelor orare ale zilei, dar şi în Whole Day. Superproducţiile Antenei 1 şi talk-show-urile Antenei 3 au avut contribuţii importante, determinând ca Intact Media Group să preia poziţia de lider şi în Prime-Time, cel mai important tronson orar al zilei, în care consumul tv atinge cote maxime.
Prime-Time-ul este al Antenelor.

Medii
Media audienţelor din luna septembrie înregistrată de Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV şi GSP TV este mai mare decât cea a televiziunilor din grupul CME, principalul competitor, în cele mai multe dintre intervalele orare de referinţă pe care se măsoară audienţa. Astfel, în Prime-Time, IMG depăşeşte CME cu o medie de 0,5 a cotei de piaţă, în Late Night cu 4,6%, în Acces cu 5,3%, iar în Day Time cu 9,5%. De asemenea, media de market share înregistrată pe parcursul unei zile este cu 3,7% mai mare în favoarea IMG. Totodată, se înregistrează creşteri de market share ale televiziunilor IMG, comparativ cu luna anterioară.

Românii se uită la Antene

Superproducţiile din grila de toamnă a Antenei 1 au avut un rol important în consolidarea poziţiei de lider a Intact Media Group, aşa cum producţiile Antenei 3 rămân lider la nivelul nişei televiziunilor de ştiri. "Mireasă pentru fiul meu" (Mirela Boureanu Vaida) a înregistrat cele mai mari audienţe în Day Time, fiind, într-o proporţie covârşitoare, lider, la fel ca şi "Observatorul" orei 13:00 (Oana Frigescu). "Acces direct" (Simona Gherghe) şi "Observator" 16:00 (Oana Frigescu) sunt, de asemenea, pe primele locuri în ceea ce priveşte contribuţia adusă la creşterea cotei de market share a IMG. De altfel, "Acces direct" a fost, în luna septembrie, lider de audienţă, atât pe intervalul său de transmisie, cât şi pe cel al "Happy Hour", emisiunea concurentă: în "înfruntarea directă", Antena 1 a avut, în medie, cu 70.000 de telespectatori mai mult decât Pro TV. În Prime-Time, "X Factor", "Te cunosc de undeva", "Demascarea", "Observator 19:00", "Familiada", "Un Show Păcătos" şi "Sinteza zilei" au înregistrat audienţe mai mari decât concurenţa. În Late Fringe, cu cele mai mari medii ale cotei de piaţă în luna septembrie se situează "Observatorul de noapte" şi "În gura presei".

×