Televiziunile Intact Media Group au fost lider de audienta in Day Time ( intervalul orar 10,00 - 16,00), in primul trimestru al anului 2012, inregistrand cea mai mare cota de piata in topul televiziunilor din Romania pe fiecare luna in parte.
In medie, “Antenele' depasesc posturile din trustul din care face parte Pro TV cu 8,4%. Conform datelor de audienta furnizate de Kantar Media, mai mult de o cincime dintre telespectatorii care au avut televizoarele deschise in intervalul orar 10,00 - 16,00 au preferat emisiunile posturilor din Intact Media Group. Intre acestea, mentionam: “In gura presei' si “Mireasa pentru fiul meu' la Antena 1, “Se intampla in Romania' si “Esential' - la Antena 3, “Traieste sanatos'- la Antena 2 sau “Versus' la GSP TV.
Intre televiziunile din umbrela Intact Media Group, Antena 1 si Antena 3 au avut cea mai mare contributie la inregistrarea acestei cote de piata, in timp ce, in trustul concurent, Pro TV are cel mai mare aport la cifra de market-share a trustului.