x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Investitii Toţi retailerii se extind. Magazine pe bandă rulantă şi-n 2016

Toţi retailerii se extind. Magazine pe bandă rulantă şi-n 2016

de Daniela Ivan    |    21 Dec 2015   •   23:47
Toţi retailerii se extind. Magazine pe bandă rulantă şi-n 2016
Sursa foto: Marin Raica/Intact Images

Marile lanţuri de supermarketuri se bat în deschideri de magazine, în special de proximitate, şi speră să ajungă chiar şi în cele mai îndepărtate oraşe sau comune din ţară.

Mega Image, Penny Market, Kaufland şi Profi luptă umăr la umăr pentru a deschide cât mai multe magazine, în fiecare intersecţie din marile oraşe sau în comunele şi oraşele mici. Profi şi-a arătat intenţia de a-şi mări reţeaua de la 367 de magazine, la 500, anul viitor. „Din cele 133 de magazine care vor fi deschise anul viitor cel puţin 22 vor fi în comune şi sate”, a declarat directorul general Profi, Daniel Cîrstea. Acesta a mai precizat că magazinele din localităţile care au sub 2.000 de locuitori merg foarte bine, mai ales că sunt percepute ca şi hipermarketurile din oraşe. Şi concurenţii de la Mega Image vor să-şi mărească numărul de magazine şi să ridice tot în jur de 100 pentru a-şi menţine prima poziţie.

La vânătoare de noi spații
Între timp, şi hipermarketurile sunt la vânătoare de noi spaţii în centrele comerciale care se vor deschide la anul. „Stocul modern de spaţii comerciale din România va continua să se dezvolte şi în 2016, atât în Bucureşti, cât şi în oraşele regionale. Pentru anul viitor, spaţiile care urmează a fi livrate depăşesc 180.000 metri pătraţi”, potrivit firmei de consultanţă DTZ.

În Capitală vor apărea două mall-uri, Veranda în Piaţa Obor şi ParkLake Plaza, în Titan.

Veranda Mall ne va aduce 25.000 de spaţii comerciale şi un nou supermarket Carrefour, iar ParkLake Plaza va oferi 67.000 de mp de spaţii închiriabile şi un hipermarket Cora.



Expansiunea continuă pe toate formatele, supermarket, hipermarket sau alte tipuri de magazine. În România, nu suntem la saturaţie sau la maturitate, există loc de extindere pentru ani buni de acum încolo. Anul 2016 va fi bun, credem noi, şi datorită scăderii TVA-ului.
Andreea Mihai, director de marketing Carrefour

 

×