x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Marius Tudosiei si Dragos Varsandan, doi directori care au lasat presa pentru ca sunt… gurmanzi

Marius Tudosiei si Dragos Varsandan, doi directori care au lasat presa pentru ca sunt… gurmanzi

20 Ian 2012   •   18:33
Marius Tudosiei si Dragos Varsandan, doi directori care au lasat presa pentru ca sunt… gurmanzi

"Intalniri creative", titlu sub care angajatii Intact Media Group au posibilitatea sa intalneasca oameni interesanti, personalitati care doresc sa impartaseasca public experiente personale si profesionale, au ajuns la cea de a patra editie.

Marius Tudosiei si Dragos Varsandan au fost cei doi invitati ai acestei intalniri. Numele lor sunt foarte cunoscute in special in mediul jurnalistilor si al publicitarilor, iar traiectoria lor profesionala este asemanatoare: si-au inceput cariera in presa, in trustul Ringier, ca redactori. Atunci s-au imprietenit, iar una dintre pasiunile pe care le au in comun este ca sunt gurmanzi. Amandoi au ajuns, intr-un timp relativ scurt, sa detina functia de director, Marius a condus departamentele de marketing la Jurnalul National si la radio Romantic, iar Dragos –divizia de reviste a trustului unde a debutat. Si, in apogeul carierei, amandoi au ales sa se desparta de presa si sa-si lanseze propria afacere, pe care au pornit-o de la zero. Tudosiei a fost "deschizatorul de drumuri", inaugurand, in urma cu un an si cateva luni, "Bacania veche", un magazin mic, dar care are deja o clientela numeroasa si fidela. Ambitiile tanarului antreprenor nu sunt mici, isi doreste sa schimbe lumea, in sensul ca incearca sa atraga cat mai multi clienti dintre cei care vor sa manance sanatos. Si nu se abate de la principiile lui, chiar daca stie ca, prin comercializarea unui produs cu mare succes in piata, dar care are multe E-uri, ar castiga o multime de bani. "Prefer, in schimb, sa fac propriul pateu, care este la fel de gustos si care prezinta avantajul ca nu «otraveste» pe nimeni".

Dragos Varsandan a deschis, in urma cu o luna, un site de bauturi fine, www.liquorstore.ro. Fiind la inceput, sediul firmei este acasa, iar livrarea produselor o face personal, motiv pentru care a colectionat deja o serie de amintiri amuzante. Unii dintre clientii sai au dorit sa vina personal sa-si ridice bauturile comandate, astfel caVarsandan i-a invitat mai intai in birou, apoi, dupa o conversatie interesanta, clientii au ajuns in sufrageria "intreprinzatorului", sa discute la un pahar de vin. Evident, ca una dintre temerile fiecarui om care lasa o slujba bine remunerata pentru a-si deschide propria afacere este teama de esec. "Eu, insa spre deosebire de altii, sigur nu voi ajunge in situatia asta de muritor de foame, pentru ca am pastrat o legatura cu presa, scriu la Capital, saptamanal, fac cronica a trei restaurante. Astfel ca de inanitie n-o sa mor", spune el razand.

Destinele celor doi prieteni se impletesc si in viitor: Dragos Varsandan cauta acum o vila in care sa deschida un magazin, iar daca locatia are si etaj, este foarte posibil ca prietenul sau, Marius Tudosiei, sa-si deschida inca o Bacanie Veche acolo. "Sunt domenii complementare si ne-ar merge bine amandurora", spuneTudosiei. "SI nu este vorba despre bani, le spun celor care doresc, la fel ca noi, sa-si dezvolte propriile pasiuni. Daca aveti o idee buna, banii se strang imediat. Este vorba despre increderea in propriile forte.Atunci cand am deschis Bacania Veche, nu m-am gandit nici un moment ca o sa dau gres. MI-am facut un plan, conform caruia trebuia sa am o cifra de incasari zilnice. Daca nu reuseam, trebuia sa fiu creativ, sa planific evenimente, pentru ca lumea sa vina, dar sa fie si multumita de ce gaseste la mine. Asta e tot. Important este sa nu fii incrancenat sau pesimist, ci sa privesti lucrurile ca pe o provocare", a mai spus Marius Tudosiei.

×
Subiecte în articol: creative