Automobilul cu No. 374, pe cand trecea cu mare viteza pe strada Calarasilor, a izbit birja cu No. 515, care in acel moment venea dinspre Calea Vacaresti. Oistea trasurii intrand in geamurile automobilului, le-a facut tandari. Din fericire, n-a fost nici un accident de persoane.
Ranirea din strada Catunului I
Ieri dupa-amiaza, mai multi indivizi ducandu-se in carciuma lui Dumitru Vita, din strada Catunului I, No. 1, dupa ce s-au imbatat, s-au luat la cearta cu impletitorul de cosuri Tudor Stefan, din strada Paulina No. 4, care sta la alta masa. La un moment dat, derbedeii s-au napustit cu cutitele asupra acestuia din urma, ranindu-l in mai multe locuri. Sarind alti consumatori, cu mare greutate au reusit sa-l scape din mainile agresorilor. Tudor Stefan s-a prezentat singur la Salvare unde a fost pansat. El avea cinci intepaturi, trei in umarul drept si doua in coasta dreapta. Ranile insa nu prezinta gravitate, deoarece victima era imbracata cu haine groase, asa ca numai varfurile cutitelor au putut patrunde prin ele.
Furtul de la cofetaria Ionescu
Arnold Weis zis Aron Weis, din strada Rosca No. 12, fiind contabil in serviciul cofetarului N. Ionescu, din strada Lipscani No. 83, a sustras un cek de 240 lei si 25 de bani de la acea cofetarie si l-a incasat la Banca Comerciala Romana. Cofetarul reclamand cazul politiei Capitalei, hotul a fost arestat.
Un fals revizor al Regiei
Politia de siguranta a Capitalei a arestat ieri pe Nicolae Constantinescu, zis judecatorul de instructie. Acesta, dandu-se drept revizor la Regia Monopolurilor Statului, se prezenta pe la diferiti debitanti de tutun si-i ameninta ca va face raport pentru inchiderea debitelor, reusind astfel sa incaseze cate doi-trei lei de la unii mai naivi. El ajunsese sa iscaleasca chiar in registrele de control ale mai multor debitanti, trecand in acele registre fel de fel de observatiuni. Tot acest 'judecator de instructie' a mai furat si o vioara de la lautarul Matei Radulescu, pe cand acesta se afla intr-o berarie din Calea Dudesti.
De la CFR
Halta Frunzeasca, care era deschisa numai pentru traficul de calatori, bagaje si marfuri predate in vagoane complete, se va deschide, de la 1 februarie 1912, si pentru traficul de marfuri, colete de mare si mica iuteala, cu oarecari restrictiuni, fiindca n-are inca magazie pentru adapostirea coletelor. (Din 'Universul', 17 ianuarie 1912; texte selectate de Tudor Cires)