Mă numesc Anghel Ştefan Sorin, domiciliat în localitatea Olteniţa, judeţul Călăraşi. În seara zilei de 17.01.2008, în jurul orei 19:00, m-am deplasat la magazinul Altex de la Bucur Obor – Bucureşti, de unde am cumpărat o maşină de spălat automată marca INDESIT.
Mă numesc Anghel Ştefan Sorin, domiciliat în localitatea Olteniţa, judeţul Călăraşi. În seara zilei de 17.01.2008, în jurul orei 19:00, m-am deplasat la magazinul Altex de la Bucur Obor – Bucureşti, de unde am cumpărat o maşină de spălat automată marca INDESIT.
După ce am plătit la casă suma de 1.449,90 ron şi mi s-a emis factura cu nr. 0030028964, am mers la un asistent de vânzări care mi-a completat o fişă pentru livrarea la domiciliu. Deşi eu am vrut ca maşina să îmi fie livrată la o adresă din Bucureşti astăzi, în jurul orei 9:00, mi s-a spus că livrarea nu se poate face decât în intervalul orar 14:00-16:00. Mi-au cerut şi un număr de telefon pentru a mă anunţa dacă intervine ceva. Astăzi, reprezentanţii Altex nu mi-au livrat produsul la adresa cerută în intervalul 14:00-16:00. La ora 16:08 am sunat la un număr de telefon de pe site-ul www.altex.ro şi am vorbit cu o centralistă care mi-a cerut un număr de telefon. După 5 minute am fost sunat de către centralistă şi mi s-a spus că cel târziu la ora 18:00 voi avea produsul la adresa cerută. Mi s-a motivat că au fost multe comenzi pe lângă Bucureşti şi nu au avut timp pentru o livrare la o adresă apropiată de Bucur Obor, la 10 minute de mers pe jos. La ora 18:08 am sunat din noul la numărul de telefon (*25839) de pe site-ul www.altex.ro şi mi s-a spus că în maxim 30 de minute produsul va ajunge la adresa cerută de mine. Acum este ora 18:43 şi produsul nu a fost încă livrat!
În aceste condiţii eu mă simt înşelat/păcălit/păgubit de către angajaţii Altex. Am ales să cumpăr din magazinul lor tocmai pentru că oferă livrare la domiciliu la o oră pe care şi-o alege clientul. Din păcate, eu nu am fost să îmi aleg ora, dar am zis să fiu cetăţean corect şi să accept că se circulă greu prin Bucureşti. Vă rog să luaţi măsurile care se cuvin în acest caz! La ora 19:30 angajaţii Altex au ajuns la adresa indicată de mine şi au descoperit că nu au produsul cu ei.
După ce am plătit la casă suma de 1.449,90 ron şi mi s-a emis factura cu nr. 0030028964, am mers la un asistent de vânzări care mi-a completat o fişă pentru livrarea la domiciliu. Deşi eu am vrut ca maşina să îmi fie livrată la o adresă din Bucureşti astăzi, în jurul orei 9:00, mi s-a spus că livrarea nu se poate face decât în intervalul orar 14:00-16:00. Mi-au cerut şi un număr de telefon pentru a mă anunţa dacă intervine ceva. Astăzi, reprezentanţii Altex nu mi-au livrat produsul la adresa cerută în intervalul 14:00-16:00. La ora 16:08 am sunat la un număr de telefon de pe site-ul www.altex.ro şi am vorbit cu o centralistă care mi-a cerut un număr de telefon. După 5 minute am fost sunat de către centralistă şi mi s-a spus că cel târziu la ora 18:00 voi avea produsul la adresa cerută. Mi s-a motivat că au fost multe comenzi pe lângă Bucureşti şi nu au avut timp pentru o livrare la o adresă apropiată de Bucur Obor, la 10 minute de mers pe jos. La ora 18:08 am sunat din noul la numărul de telefon (*25839) de pe site-ul www.altex.ro şi mi s-a spus că în maxim 30 de minute produsul va ajunge la adresa cerută de mine. Acum este ora 18:43 şi produsul nu a fost încă livrat!
În aceste condiţii eu mă simt înşelat/păcălit/păgubit de către angajaţii Altex. Am ales să cumpăr din magazinul lor tocmai pentru că oferă livrare la domiciliu la o oră pe care şi-o alege clientul. Din păcate, eu nu am fost să îmi aleg ora, dar am zis să fiu cetăţean corect şi să accept că se circulă greu prin Bucureşti. Vă rog să luaţi măsurile care se cuvin în acest caz! La ora 19:30 angajaţii Altex au ajuns la adresa indicată de mine şi au descoperit că nu au produsul cu ei.
Citește pe Antena3.ro