Rubrica "D-ale cetăţeanului" devine tot mai căutată de către cititorii noştri, dovadă numărul mare de e-mail-uri primit în ultimele zile la redacţie. Astăzi vă prezentăm cazul unui constănţean care, nemulţumit de serviciile firmei de cablu, a renunţat la UPC şi a dat de "frate-su": RCS&RDS...
Rubrica "D-ale cetăţeanului" devine tot mai căutată de către cititorii noştri, dovadă numărul mare de e-mail-uri primit în ultimele zile la redacţie. Astăzi vă prezentăm cazul unui constănţean care, nemulţumit de serviciile firmei de cablu, a renunţat la UPC şi a dat de "frate-su": RCS&RDS...
"Mă numesc Ioan Sorin, sunt din Constanţa şi vreau să trag un semnal de alarmă despre cum este tratat un cetăţean de rând de către cei care deţin monopolul pe serviciile de cablu. Am fost abonat la firma UPC şi, deoarece nu îmi mergeau cum trebuie internetul şi telefonia, m-am hotărât să schimb operatorul şi am apelat la firma RCS&RDS. La data de 07.10, la orele 17:42 am intrat în casieria din Str. Caraiman să fac pasul cel mare.
Mai erau încă trei persoane în faţa mea, programul de lucru fiind până la ora 18:00. La 17:50, operatoarea anunţă ca la fix închide ghişeul. Două persoane au renunţat, o alta a fost rezolvată până la 17:56 şi am rămas numai eu. Le-am spus celor două casiere, Asan Şeila şi Cicârâc Andreea, că nu plec până nu rezolv cu contractul. Una dintre casiere a încuiat uşa, anunţând firma de pază ZIP prin butonul de panică. Bodyguarzii au venit gata de atac şi după ce le-am povestit ce s-a întâmplat ei mi-au răspuns că sunt chemaţi frecvent pentru aşa ceva, dar că trebuie să-şi facă datoria. Aşa că am fost nevoit să plec, mai-mai şi bătut. A doua zi am fost la sediul central al RCS&RDS pentru a cere explicaţii, anunţându-i pe cei de acolo că voi face o sesizare la ANPC. Am completat şi la ei un formular tipizat, după care m-am dus din nou la casieria cu pricina, pentru a încheia contractul de servicii. Seara am primit un telefon de la o persoană de la Serviciul juridic (aşa s-a recomandat) prin care eram rugat să nu reclam la OPC că rezolvă ei situaţia. După 5 minute, sunt sunat iarăşi şi întrebat dacă vreau să-mi trimită pe cineva acasă, pentru a încheia contractul. După alte 5 minute, mă întreabă dacă pot fi găsit a doua zi să instaleze totul, drept reparaţie pentru situaţia ivită. A doua zi au venit, cu toate că la casierie mă informaseră că serviciul pe care-l doream (cablu, telefon şi internet) este instalat de obicei în minimum 5 săptămâni. Am semnat procesul-verbal de instalare, dar netul nu funcţiona şi mi-au zis că în maximum o oră vine cineva să monteze echipamentul. Au trecut de atunci opt zile şi nu a mai venit nimeni de la RCS. Am dat zeci de telefoane la dispecerat, în zadar. Într-un final mi-au spus că «ce, nu ştiţi că durează 30 zile?». M-au pus de am scos cablul de la UPC şi acum nu mă mai bagă în seamă. Am plătit şi abonamentul full la UPC, că aşa e regula când reziliezi contractul înainte de termen şi acum nu mai beneficiez de servicii nici de la UPC şi nici de la ăilalţi. V-am scris să afle toată lumea ce se întâmplă cu cei care se mută la RCS&RDS".
Vă mulţumesc
Ioan Sorin
Mihai, cetăţean român, a fost operat de apendicită, deşi suferea de piatră la rinichi. Andreea, cetăţean român, a trebuit să aştepte 30 de ore în aeroport fără nici o explicaţie. Laura, alt cetăţean român care a ales să trăiască departe de ţară pentru că acolo, în străinătate, nu este atâta birocraţie şi atâta bătaie de joc ca în România. Suntem siguri că şi tu ai trecut prin ceva asemănător! Acum ai ocazia să-i arătăm cu degetul pe vinovaţi. Ziarul nostru vine în sprijinul tău şi îţi lansează provocarea de a deveni reporter de ocazie al Jurnalului Naţional.
Nu ezitaţi şi scrieţi la "D-ale cetăţeanului" pe adresa de e-mail cetateanul@jurnalul.ro sau prin poştă la Jurnalul Naţional, Piaţa Presei Libere nr. 1, Corp D, etaj 8, Sector 1, Bucureşti, pentru rubrica "D-ale cetăţeanului"!
Citește pe Antena3.ro