Vă scriu pentru a vă sesiza următoarea situaţie: mă numesc Cristescu Anca Florinela, sunt abonat RDS Internet, cod client 129669 (tel. 0722.xxx.xxx).
Vă scriu pentru a vă sesiza următoarea situaţie: mă numesc Cristescu Anca Florinela, sunt abonat RDS Internet, cod client 129669 (tel. 0722.xxx.xxx).
Am achitat factura aferentă lunii octombrie 2007, în valoare de 28.12 ron, cu cardul, pe data de 23.10.2007. Deoarece la ei în sistem factura apare ca neachitată, am trimis copia chitanţei pe fax, am sesizat această situaţie de nenumărate ori telefonic la Serviciul Clienţi (solicitând să discut cu un superior sau cu o persoană care se ocupă de facturi pentru a reglementa această situaţie, mi s-a răspuns că nu este posibil aşa ceva), am mers personal la casieria RDS şi am lăsat o reclamaţie scrisă (nr. 132/21.11.2007).
Pe data de 23.01.2008 am fost deconectată de la Internet pentru această factură aşa-zis neachitată. Până în prezent situaţia nu a fost rezolvată. Menţionez că nu sunt singura persoană în această situaţie, pe internet există chiar şi un blog al abonaţilor trataţi în acest fel de către RDS.
Am achitat factura aferentă lunii octombrie 2007, în valoare de 28.12 ron, cu cardul, pe data de 23.10.2007. Deoarece la ei în sistem factura apare ca neachitată, am trimis copia chitanţei pe fax, am sesizat această situaţie de nenumărate ori telefonic la Serviciul Clienţi (solicitând să discut cu un superior sau cu o persoană care se ocupă de facturi pentru a reglementa această situaţie, mi s-a răspuns că nu este posibil aşa ceva), am mers personal la casieria RDS şi am lăsat o reclamaţie scrisă (nr. 132/21.11.2007).
Pe data de 23.01.2008 am fost deconectată de la Internet pentru această factură aşa-zis neachitată. Până în prezent situaţia nu a fost rezolvată. Menţionez că nu sunt singura persoană în această situaţie, pe internet există chiar şi un blog al abonaţilor trataţi în acest fel de către RDS.
Citește pe Antena3.ro