La data de 04.01.2008 am reincarcat telefonul cu o cartela de
reincarcare de 12 euro. Operatia de reincarcare mi-a fost confirmata
verbal si apoi prin mesaj SMS dupa ce am apelat numarul 333....
"Numele meu este Iancu Victor, domiciliat in Craiova, Str. Transilvania, nr. 10. Sunt posesorul unui telefon mobil in reteaua Orange. La data de 04.01.2008 am reincarcat telefonul cu o cartela de reincarcare de 12 euro.
Operatia de reincarcare mi-a fost confirmata verbal si apoi prin mesaj SMS dupa ce am apelat numarul 333. La data de 07.01.2008 am observat ca suma de reincarcare a ramas, dar termenul de utilizare a acesteia a disparut. Telefonul mi-a fost blocat ca si cum nu l-as fi reincarcat.
Nefiind in Craiova, la data de 08.01.08 am incercat telefonic, de la alte telefoane, sa prezint situatia operatorului telefonic, dar este imposibil sa se faca aceasta, intrucat nu se raspunde la apeluri sau esti indrumat spre servicii.
V-am prezentat problema pentru ca am inteles ca nu sunt singur in aceasta situatie, iar furnizorul serviciului telefonic manifesta o atitudine deloc prietenoasa pentru clientii sai."
Scrie si tu la "Cetateanul"!
Suntem siguri ca si tu ai trecut prin ceva asemanator! Acum ai ocazia ca toata lumea sa stie prin ce ai trecut. Scrie si tu la "Cetateanul"! la adresa cetateanul@jurnalul.ro sau pe adresa Piata Presei Libere, nr. 1, Corp D, etaj 8, Sector 1, Bucuresti, pentru "Cetateanul"
Operatia de reincarcare mi-a fost confirmata verbal si apoi prin mesaj SMS dupa ce am apelat numarul 333. La data de 07.01.2008 am observat ca suma de reincarcare a ramas, dar termenul de utilizare a acesteia a disparut. Telefonul mi-a fost blocat ca si cum nu l-as fi reincarcat.
Nefiind in Craiova, la data de 08.01.08 am incercat telefonic, de la alte telefoane, sa prezint situatia operatorului telefonic, dar este imposibil sa se faca aceasta, intrucat nu se raspunde la apeluri sau esti indrumat spre servicii.
V-am prezentat problema pentru ca am inteles ca nu sunt singur in aceasta situatie, iar furnizorul serviciului telefonic manifesta o atitudine deloc prietenoasa pentru clientii sai."
Scrie si tu la "Cetateanul"!
Suntem siguri ca si tu ai trecut prin ceva asemanator! Acum ai ocazia ca toata lumea sa stie prin ce ai trecut. Scrie si tu la "Cetateanul"! la adresa cetateanul@jurnalul.ro sau pe adresa Piata Presei Libere, nr. 1, Corp D, etaj 8, Sector 1, Bucuresti, pentru "Cetateanul"
Citește pe Antena3.ro