Ziua alegerilor a adus multe puncte de rating Antenei 1, mulţumită telespectatorilor care au ales să se uite la emisiunile de divertisment.
Astfel, “Duminica în familie”, show-ul prezentat de Mihaela Rădulescu, a fost lider de audienţă, înregistrând un rating de 3.7% şi o cotă de piaţă de 10.7% (circa 415.000 telespectatori). Minutul de aur a fost atins la ora 16:33, când peste 630.000 telespectatori priveau “Duminica în familie”. Ca în fiecare duminică, românii au ales să se uite la Divertis Mall, astfel Antena 1 a fost din nou, în prime time, pe primul loc în topul audienţelor. Show-ul a înregistrat, în mediul urban, în jur de 776.000 telespectatori (6.8 rating, 14.0 share). În acelaşi interval orar, Pro TV avea 4.5% rating şi 9.1 % share – 507.000 telespectatori. Minutul de aur al serii a fost atins la ora 20:49, când 1.224.000 telespectatori se uitau la Antena 1 (10.8% rating şi 22.3% share). (Sursa: GFK ROMANIA, Target: All Urban)
Citește pe Antena3.ro