Conform unuia dintre cele mai complexe studii de marketing, realizat în România de Daedalus Millward Brown, Antena 1 ocupă primul loc în ceea ce priveşte calitatea şi popularitatea programelor de divertisment.
Astfel, Antena 1 are cele mai apreciate programe de divertisment şi vedetele cele mai iubite de public. În plus, ştirile transmise de Antena 1 sunt considerate mai obiective decât ale altor televiziuni, iar emisiunile stabilesc trenduri de urmat pentru alte posturi. Antena 1 şi Pro TV sunt brandurile tv cel mai iubite de români, care se bucură de cea mai mare notorietate şi înregistrează cele mai relevante performanţe. Spre deosebire de Pro TV, Antena 1 are, în viziunea publicului, cele mai multe programe de divertisment care satisfac aşteptările telespectatorilor, umor de calitate, inteligent şi cei mai buni moderatori tv de pe piaţa media românească, excelând la atributele: carismă, spontaneitate,profesionalism şi inteligenţă. Antena 1 este lider şi la capitolul care analizează "brand magnetism"-ul şi "personalitatea" unui brand, obţinând indici pozitivi şi polarizând şi aici preferinţele telespectatorilor. (C.S.)
Citește pe Antena3.ro